elämää tupakan savussa/hajussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
tosi kiva..kaikki menee päin peetä.
otin yhteyden isännöitsijään koskien niitä rattaita ja kulkemisen hankaluutta.
samalla huomautin siitä että jostain tulvii asuntoomme tupakan hajua,ihan kun joku polttaisi vieressä.aikasemmin oon vaan tuulettanu mutta ei iolmat anna oikeen sitä mahdollisuutta.
isännöitsijän komennti kumpaankin asiaan oli,"hae uusi asunto tai yritä vaihtaa".
ollaan yritetty vaihtaa jo pari kk mutta kukaan ei halua tähän muuttaa.aina haisee tupakka.
yksikin anienn kysyi että poltetaanko me sisällä.
asuntotoimistosta ilmotettiin että "teillä on jo katto päänpäällä,asukaa siinä"

kai tosta tupakanhajusta/savusta voi johonkin valittaa?meillä siis ikkunat ja ovet kiinni,rapussa haisee tupakka kokoajan,ja vessassa on se ilmanvaihtohormio jonka kautta tää haju kai tulee..en tiedä.
asuttiin jonkun aikaa isäpuolen asunnossa,eli vaihdettiin.nyt jouduttiin sitten tulemaan takas. :kieh:

Niin tylsää kun se on niin ei voi :/ Meillä oli entisessä asunnossa kanssa ilmastointikanavat sillälailla yhteiset naapurien kanssa, että se haju tuli niitä pitkin meidän asuntoon :x
Jos joku polttaa omassa kämpässään, niin siihen ei pystytä puuttumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Niin tylsää kun se on niin ei voi :/ Meillä oli entisessä asunnossa kanssa ilmastointikanavat sillälailla yhteiset naapurien kanssa, että se haju tuli niitä pitkin meidän asuntoon :x
Jos joku polttaa omassa kämpässään, niin siihen ei pystytä puuttumaan.

näin on. hajuja ei sais levittää muualle ku omassa kämpässä mutta tupakointi on silti sallittua.

Mä ite poltan ja vaimo myös, mut ei sisällä, niin välillä kyllä naapurista tulee röökin/palaneen haju ja jopa polttaja haistaa. Ärsyttävää, mut sille ei mitn voi. Mä poltan parvekkeella ja jos se jotain häiritsee, niin häiritsee... ei kiinnosta

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä ite poltan ja vaimo myös, mut ei sisällä, niin välillä kyllä naapurista tulee röökin/palaneen haju ja jopa polttaja haistaa. Ärsyttävää, mut sille ei mitn voi. Mä poltan parvekkeella ja jos se jotain häiritsee, niin häiritsee... ei kiinnosta

mäki käyn parvekkeella..sisällä ei tulis mieleenkään.tässä talossa moni polttaa sisällä,parvekkeet on tehty vasta vuonna 2000 ja talo rakennettu -70
muutama pappa on tulu tupakka huulessa rapussa vastaan :/

Kaverilla oli sama ongelma. Alko sen omat vaatteetkin haista ihan röökille, niinkun ois ite polttanu. Se tukki koko kämpästä kaikki ilmanvaihtoaukot ni lakkas haisemasta.
Sit vaan ei ilma vaihtunu muuten ku et tuuletti parvekkeen kautta aina välillä..

Yhteistyössä