Oma kaverini poltti myös koko raskautensa ajan. Väitti aina sytyttäessään että "tää on viimenen, on nyt vaan niin hirvee stressi sen ja sen asian takia". Tekosyitähän löytää helposti. En tiedä lapsen kehityksestä, sanoo että on terve. Ei imettänyt kuin neljä viikkoa, kun hänen lääkityksensä vaikutti jotenkin lapseen. Tuota en usko, tuskin olisivat antaneet edes aloittaa imetystä jos kerran lääke siirtyy maitoon. Itse vähän luulen että tupakka ja alkoholi olivat siinä enemmän taustalla.
Itse lopetin kuin seinään plussattuani, toki auttaa se ettei mieheni ole koskaan polttanut, joten ei tarvitse katsella toisen röökillä juoksua
Yhtäkään en ole sortunut polttamaan, yksiäkään savuja en ole toisilta pumminut. LA kahden viikon päästä.
Röökin haju tekee jo niin pahaa, että sekin motivoi hyvin pysymään ilman. Esim. kauppajonossa etoo ihan älyttömästi, jos vaikka jonossa takana oleva on juuri vetänyt röökin ennen kauppaan tuloa, tai joku tulee samaan autoon heti röökin jälkeen. Yööök.
En tietenkään voi sanoa etten sorru polttamaan joskus vielä myöhemmin, mutta parhaani yritän! Kyllä aloittajakin varmasti onnistuu, etenkin kun noin paljon olet saanut vähennettyä! Tsemppiä!
Äitini muuten lopettaessaan käytti näkkileipää. Aina kun tuli se tilanne että hän normisti olisi mennyt tupakille, hän söikin näkkärin. Hän kun on sitä mieltä että eihän tuleva mummokaan saa röökille haista