tupakka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eli TOSI moni!!

joo minä kans..joskus tuntuu pahalta työntää rattaita ja polttaa siinä samalla...ja nehän sanoo et jos vanhemmat polttaa niin lapsikin mitä luultavimmin alkaa!!!

:(

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
eli TOSI moni!!

joo minä kans..joskus tuntuu pahalta työntää rattaita ja polttaa siinä samalla...ja nehän sanoo et jos vanhemmat polttaa niin lapsikin mitä luultavimmin alkaa!!!

meillä ei kumpikaan vanhemmista oo kuuna kullan valkeena polttanu ja muksuista minä ja isompi velii ollaan polteltu useempi vuosi, (tosin isoveikka on lopettanu minun tietääkseni). Pikkuveliki saattaa kiskasta kessun jos oikeen korpee mutta säännöllisesti ei polta. Ja toivon suuresti että isoveikkakin ois pysyny lakossaan.

eli en usko että tuo pitää paikkaansa, jokaisesta itestäänhän se on kiinni alottaako vai ei.

eli TOSI moni!!

Mä olen ainut meidän perheestä (3 lasta) joka ei ole ikinä polttanut. Äitinikin onneksi lopetti vähän aikaa sitten. Eli ihan itsestä kiinni.

eli TOSI moni!!

mä poltan mut ei mulle tulis mieleenkään polttaa ja työntää rattaita samalla:(
Muutenkaan en esim. kävele ja polta samaan aikaan. Näyttää tosi tyhmältä:D

Yhteistyössä