tupakoinnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Se on kuvottavaa. :x
Miehen vanhemmat polttaa, myös autossa. :/

Meillä appi avokkinsa kanssa toi meille kerran vauvan korisängyn. Se sänky oli noin 2 tuntia niiden autossa ja haisi kun keskiolutpub (vanhoina aikoina)i :x Ihan kiva oli yrittää saada sitä palvausta pois patjasta ja itse sängystä.
Ne valehtelematta polttaa ketjussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:
Mies joskus omassa autossaan polttaa, mutta harvemmin. Mun autossa jossa myös lasta kuskataan ei polta kukaan.

Kuin myös, mutta mies polttaa autossaan kuin korsteeni ja ikkunat kiinni, kun eivät aukee... haisee aika kamalalle sen auto

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Meillä appi avokkinsa kanssa toi meille kerran vauvan korisängyn. Se sänky oli noin 2 tuntia niiden autossa ja haisi kun keskiolutpub (vanhoina aikoina)i :x Ihan kiva oli yrittää saada sitä palvausta pois patjasta ja itse sängystä.

:x Voin kuvitella!
Mulle tulee ihan oikeasti kova päänsärky jos joudun miehen vanhempien autossa matkaamaan, oikeen pölähtää niistä penkeistä se röökin p.aska lemu..

Mulle tulee ihan oikeasti kova päänsärky jos joudun miehen vanhempien autossa matkaamaan, oikeen pölähtää niistä penkeistä se röökin p.aska lemu..

Mä saan jo huonon olon kun appi käy kylässä ;) Siis se tunkkasen tupakan haju on kyllä ihan omaa luokkaansa.

Mä saan jo huonon olon kun appi käy kylässä ;) Siis se tunkkasen tupakan haju on kyllä ihan omaa luokkaansa.

Niin mäkin kyllä, mut en tiedä voiks sitä pistää savuttelun piikkiin.. :whistle:
Mökkeilykin tuntuu olevan yhtä tupakkaa ja kaljaa, ja kun sitä pitää siinä kuistilla vetää posket lommolla niin haisee sitten kivasti se koko mökkikin, vaikka hehän eivät sitä myönnä.

Niin mäkin kyllä, mut en tiedä voiks sitä pistää savuttelun piikkiin.. :whistle:
Mökkeilykin tuntuu olevan yhtä tupakkaa ja kaljaa, ja kun sitä pitää siinä kuistilla vetää posket lommolla niin haisee sitten kivasti se koko mökkikin, vaikka hehän eivät sitä myönnä.

Onkohan meillä sama appi :D Tosin oma appeni ei poistu kotootaan noiden "harrastuksiensa" pariin. Kotisohvalla se kaikki käy kotoisammin :whistle:

[quote="apassin kyynel

Onkohan meillä sama appi :D Tosin oma appeni ei poistu kotootaan noiden "harrastuksiensa" pariin. Kotisohvalla se kaikki käy kotoisammin :whistle: [/quote]

Alkaa pahasti kuulostamaan siltä.. :kieh:
Paitsi että mun "apelleni" tosiaan mökki on kalleinta mitä maa päällään kantaa, se on mentävä joka ikinen viikonloppu sinne keskelle ei mitään, kera tupakoiden ja kaljojen, unohtamatta kahvikonjakkia.. *irvistys*
Ruokkii se siellä sentään lintuja. :saint:

[quote="apassin kyynel

Onkohan meillä sama appi :D Tosin oma appeni ei poistu kotootaan noiden "harrastuksiensa" pariin. Kotisohvalla se kaikki käy kotoisammin :whistle:

"Alkaa pahasti kuulostamaan siltä.. :kieh:
Paitsi että mun "apelleni" tosiaan mökki on kalleinta mitä maa päällään kantaa, se on mentävä joka ikinen viikonloppu sinne keskelle ei mitään, kera tupakoiden ja kaljojen, unohtamatta kahvikonjakkia.. *irvistys*
Ruokkii se siellä sentään lintuja. :saint: [/quote]"

Mun apella oli vuosikausia vuokramökki, jossa harrasteli noita omia ilojaan kesät. Mutta kunnon mentyä jäi sit sinne kotisohvalle. Elämäntapojaan kun se ei ole valmis muuttamaan vaikka henki menis. Tosimies juo kaljaa, polttaa ketjussa syö laardia läskin päällä ja välttelee liikuntaa. Kaikki terveystuotteet on pelkkää paskanjauhantaa ja vauvallekin täytyisi kuulemma antaa karvanen läskinpala käteen niin jo elämä muuttuisi iloksi :whistle:
Jahas tämä sitaattitoiminto tekee taas omia valintojaan :kieh:

Mun apella oli vuosikausia vuokramökki, jossa harrasteli noita omia ilojaan kesät. Mutta kunnon mentyä jäi sit sinne kotisohvalle. Elämäntapojaan kun se ei ole valmis muuttamaan vaikka henki menis. Tosimies juo kaljaa, polttaa ketjussa syö laardia läskin päällä ja välttelee liikuntaa. Kaikki terveystuotteet on pelkkää paskanjauhantaa ja vauvallekin täytyisi kuulemma antaa karvanen läskinpala käteen niin jo elämä muuttuisi iloksi :whistle: [/quote]

Etkä sä ole antanut?! :o
No, tämä kyllä harrastaa uintia ja kai ne lenkilläkin käy, tekee 12h työpäivää ( lomaa pidetään se max. 2 vkoa vuodessa ja muistetaan mainita se tarpeeksi usein ) ja kiroaa korkeaa kolesteroliaan, mutta kun siis tupakoinnistahan se ei voi johtua! Niin ja appea ihan huvitti kun lääkäri oli sanonut että alkavaa keuhkoahtaumaa on havaittavissa, eihän nyt hänellä..
Pojalle täytyy sulloa kädet täyteen karkkia ja levittää kunnon kerros voita leivälle, saunaankin piti väkisin viedä pienessä maistissa, kas kun ei tupakka kärynnyt samalla huulessa.. :kieh:

( Mut siis tosi mukava muuten :laugh: )

Mun apella oli vuosikausia vuokramökki, jossa harrasteli noita omia ilojaan kesät. Mutta kunnon mentyä jäi sit sinne kotisohvalle. Elämäntapojaan kun se ei ole valmis muuttamaan vaikka henki menis. Tosimies juo kaljaa, polttaa ketjussa syö laardia läskin päällä ja välttelee liikuntaa. Kaikki terveystuotteet on pelkkää paskanjauhantaa ja vauvallekin täytyisi kuulemma antaa karvanen läskinpala käteen niin jo elämä muuttuisi iloksi :whistle:

Etkä sä ole antanut?! :o
No, tämä kyllä harrastaa uintia ja kai ne lenkilläkin käy, tekee 12h työpäivää ( lomaa pidetään se max. 2 vkoa vuodessa ja muistetaan mainita se tarpeeksi usein ) ja kiroaa korkeaa kolesteroliaan, mutta kun siis tupakoinnistahan se ei voi johtua! Niin ja appea ihan huvitti kun lääkäri oli sanonut että alkavaa keuhkoahtaumaa on havaittavissa, eihän nyt hänellä..
Pojalle täytyy sulloa kädet täyteen karkkia ja levittää kunnon kerros voita leivälle, saunaankin piti väkisin viedä pienessä maistissa, kas kun ei tupakka kärynnyt samalla huulessa.. :kieh:

( Mut siis tosi mukava muuten :laugh: )[/quote]

Juu en :D
Mun appi on jääny jo alta 4kybäsenä selästään eläkkeelle. Ja tuossa pari vuotta sitten vielä elvisteli kun oli pyöräillyt ihan mahdottoman pitkän matkan kotootaan venerantaan, eli noin max kilsan verran :whistle: Sillon se oli viel ns kunnossa. Sen jälkeen on todettu sydämes häikkää yms pientä kivaa. Mutta vatsakumpu sillä vaivoista huolimatta kasvaa aika vauhtia.
Kananmunatkaan ei kuulemma aiheuta kolesterolia, joten niitä voi ahtaa suuhun mielin määrin.

ei meilläkään ole autoa. mies polttaa satunnaisesti kyllä, itse en. miehen vanhemmat polttaa ketjussa, ja vaikka ne tekeekin sen partsilla niin saan järjettömän päänsäryn kyläillessä tai heidän kyläillessä täällä. ja sehän vallan mukavaa on kun mies aina tunkee niiden mukana tupakalle, vaikka olisi ollut vuoden koskematta röökiin niin kummasti sitä sitten siinä kimpassa sauhutellaan. ja minä istun yksin sisällä. tosin sama päti vaikka meillä kävi vieraita joista kukaan ei polta niin pitihän sitä taas ostaa aski ja sitten toinen ja sitten...

Yhteistyössä