H
heikko ihminen
Vieras
Olen polttanu 6 vuotta ja kun tulin raskaaksi niin lopetin tietenkin mutta käytin sinä aikana nikotiinipurkkaa. Olen synnyttänyt 3kk sitten enkä imetä ja nyt siis tuo tupakka pyöriny mielessä koko hemmetin ajan
ajattelen sitä siis päivässä tosi tosi monta kertaa!!! ja olen ollut jo tämän kolme kuukautta miehen mukaan ihan outo...vittumainen kuulemma! koska haluan sitä tupakkaa! MUTTA, mie inhoaa sitä yli kaiken eikä halua että poltan! Haluaisin päästä eroon tästä tyhmästä tavasta ja olen yrittänyt sitä sata kertaa ja vain raskaana ei tee mieli tupakkia...pitäisi aina olla vauvamasu
*huoh
ja oon huomannu että oon vähän masentunu, tämän tupakan takia!? voiko typerämpää ollakaan, voi että oon säälittävä!
pitäskö vaan alkaa polttaa ja pahoittaa miehen mieli, oisin ainaki paremmalla päällä? vai olla polttamatta ja vaan sitkeesti yrittää vaikka pilaan aina miehen ja omat päiväni omalla vittumaisuudellani kun ei saa tupakkaa? *huoh
ne varmaan ymmärtää ketkä polttaa mutta ne järkevät jotka ei niin haukkuu mut! katotaan
ja oon huomannu että oon vähän masentunu, tämän tupakan takia!? voiko typerämpää ollakaan, voi että oon säälittävä!
ne varmaan ymmärtää ketkä polttaa mutta ne järkevät jotka ei niin haukkuu mut! katotaan