Tuotteet, jotka olet todennut käytössä HYVÄKSI?

  • Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
Pyykinpesu aineista Ariel Actilift, on meinaa oikeesti paras. Poistaa hyvin tahrat ja on valkonenkin pyykki semmosta, että mä ainakin huokailen ilosta :D. Tyttären vaatteista sain pinttyneetkin tahrat pois ja olin onnesta soikeena. Muuta ei tuu pinnistelemälläkään mieleen :|.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Rexonan dödöt, ei petä ikinä.

Rainbow:n tuotteet on koettu hyväksi, oli kyseessä ruoka tai jotain muuta. Xtran kanssa on tullut pettymyksiä toisinaan, mutta Rainbow:n kanssa ei ikinä.

Fairy on ihan ehdoton. Aina välillä tulee kokeiltua muita tiskiaineita, mutta ei ole Fairylle löytynyt voittajaa :) Jos omat kädet on rasvassa tms. niin käsienpesu ehdottomasti Fairylla.

H&M:n lasten vaatteet. Suurinta osaa saa pestä uudestaan ja uudestaan eikä ne kulahda tai nyppyynny. Halpoja ja hyviä!

Hiuspuuteri. Kohottaa hiusta ja antaa pitoa niin että ne on helpompi asetella tai kiinnittää. Jos hiukset on vähän rasvaiset (omani rasvoittuu tosi helposti, etenkin edestä mistä niitä tulee käsillä kosketeltua paljon) niin vähän hiuspuuteria ja hiukset tuntuu ja näyttää puhtailta.

Max Factorin meikkipuuteria olen käyttänyt jo monta vuotta. Peittävä lopputulos, mutta ei liian raskas. Ja on nopea laittaa!

Maybellinen ripsari.. joskus täältä huomasin kun sitä (Volum express) suositeltiin hyväksi ripsariksi ja kyllä, piti paikkaansa :)

Ylipäätään vedenkestävät silmämeikit on todettu käytössä parhaaksi. Joka tapauksessa silmämeikki pitää jollain putsata (minulla ainakaan ei lähde pelkällä vedellä ei-vedenkestävät meikit), joten on sama pitää vedenkestävää meikkiä eikä tarvitse pelätä vesisadetta tai lumituiskua ja silmämeikin leviämistä tai karisemista.
 
"vieras"
[QUOTE="kärpässieni";26534518]Mikä on taikasieni?
Mistä semmoisia löytyy?[/QUOTE]
Näiden käytössä pitää muistaa, että ovat "viimeinen" keino eli aluksi muita menetelmiä kuten mikrokuituliinaa, koska naarmuttavat kaikkia herkkiä pintoja, vaikka sitä ei silmällä näkyisikään. Eli esim. uusiin keittiönkaappeihin näillä ei kannata koskea.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Ja huulirasvoista Blistexin se pyöreä purkki tai beige/valkoinen puikko. Hoitavia ja ihan parhaita käytössä, mutta ei tule riippuvaisuutta niinkuin jostain toisista huulirasvoista.
 
"kulkija"
feelmaxin panka -lenkkikengät. Mulla raskaana ollessa turposi jalat 3 numeron verran.. Kiitos nesteiden kertymisen.. Jo silloin ja synnytyksen jälkeen koski aina jalkapöydän sisälle liikkeelle lähteminen ennen kuin jalat "tottuivat" kävelemiseen. Ilmeisesti sieltä jotkin nikamat/lihaksen laskeutuivat tai löystyivät (tiedä häntä, mutta kipeää teki!). Vuoden kärsin synnytyksen jälkeen noista jalkakivuista mitä ei lenkillä käymiset auttaneet.. Kunnes hoksasin ostaa feelmaxit. 2 viikkoa lenkkeilyä niillä ja sen jälkeen ei ole jalkakivut vaivanneet ja ovat pysyneet 3 kk poissa. Suosittelen!
 
Maybellinen Smooth Primer-meikinpohjustusaine tekee ihosta ihanan silkkisen ja tasaisen. Ennen meikinpohjustusaineet oli mun mielestä aivan turhia hömpötyksiä :D

Foreverin Aloe vera-dödö on ollut yllättävän hyvä vaikka liikun ja hikoilen paljon.
 
Viimeksi muokattu:
"sanna"
Pirkan Balti, Jalfrezi ja Rogan Josh Intialaiset kastikkeet lasipurkissa. Tosi hyviä ja oikeasti tulisia! Tullut varmaan kymmeniä kertoja tehtyä parin vuoden sisällä. Keltainen currytahna myös kokeilemisen arvoista, sitä ruokalusikallinen ja purkki kookoskermaa kera broilerisuikaleiden niin...avot!
 
"Lätäkkö"
Labellon huulirasva ja ihan se (tumman)nsinisessä pakkauksessa oleva perusversio (vaaleansininsessä pakkauksessa on joku hydro-versio, mutta yllättäen se ei ole ollenkaan niin kosteuttava). En ole parempaa huulirasvaa kokeillut! Mikään ns. meikkimerkin huulirasva tai -voide ei ole ollut lähellekään yhtä hyvä.

Päivävoiteena meikin alla käytän Garnierin Nordic Essentials-voidetta, sitä vaaleanvihreässä purkissa olevaa vaaleanvihreää geelimäistä voidetta. Riittävän kosteuttava minulle (käytän yöllä tuhdimpaa voidetta), imeytyy hyvin eikä tahmaa meikkiä.

Molemmat tuotteet ovat edullisia ja hinta-laatu -suhteeltaan loistavia.
 
.,.
Pesupähkinät. Pyykkiä ei kauhean hyvin pese, tarvitsee avukseen ainakin soodaa. Mutta, niistä tehty SHAMPOO on ihan loistava. Pähkinänpuolikkaita vaaan jokunen kuppiin, kiehuvaa vettä päälle, ja ja muutaman tunnin kuluttua sillä pestään tukka.
Tulee puhdasta, ja kiiltävän pehmeät hiukset, ei tarvitse mitään hoitoaineita.
 
Nurse Jackie
- Vuokkoset siteet ja pikkuhousunsuojat
- vihreä Fairy, sillä lähti jopa veritahra valkoisten caprihousujen polvesta
- Gollan puhelinsukat
- useamman eri merkin puhdistus-/kosteuspyyhkeet, käteviä mukana esim. festareilla ja muilla vastaavilla rymyämisreissuilla kun käyvät koko vartalon puhdistamiseen
 

Yhteistyössä