Tuotteet, jotka olet todennut käytössä HYVÄKSI?

  • Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Wellaflex Fullness -muotovaahto.
Lumene Arctic Aqua 24h tasapainottava kosteusemulsio, sopii täydellisesti mun nopeasti rasvoittuvalle sekaiholle.
XZ Vanilla Cafe shampoo ja hoitoaine.
Nivea Visage stay clear -kasvovesi.
Dermosil kuoriva palasaippua, se punainen.
Pirkka leikattava kangaslaastari.
 
Aina kassissa
En muista valmistajaa (enkä jaksa nousta katsomaan, sori), mutta ihan käsittämätön tuote: paransi hetkessä mun syvät, vuotavat, kipeät sormenpäähaavat, esimerkiksi. Ostin Hakaniemen hallin yläkerrasta.
 
--
Sappisaippua, irtoo lika kuin lika

Sunlight astianpesuaine (sitruuna) - riittoisa ja tehokas moneen asiaan (astiat, ikkunat, pyykki jne.)

Lotus Embo vessa- ja talouspaperi - pehmeitä, riittoisia, halpoja

Profeel-jogurtit - hyvänmakuisia ja vähähiilihydraattisia

Etikka ja ruokasooda - ei tarvitse myrkkyjä, kun kotoa löytyy etikkaa, ruokasoodaa ja sappisaippuaa

Ja vielä tolun yleispesuaine lattianpesuun - ihanan luonnollinen tuoksu

Robbarin Akva-kalustemaalit - helppoja, hyviä, halpoja

Mr. Muscle keltainen (sitruuna) keittiösumute - lähtee rasva/lika kunnolla
tai CIF Active Soda - tehokas etenkin liedelle

Punainen bepa - huulille, haavoihin, kynbsinauhoihin, vauvan/lapsen hoitoon jne.

Dermosilin primo suklaakosteusvoide - ihana tuoksu ja loistava tuote

Doven itseruskettava (sävyttävä) - hirveä tuoksu, mutta ihanan kevyt ja tasainen sävy

Natural Code ripsarit - ihan loistavia

HP:n tietokoneet - parhaita :)

natural code ripsarit, mielenkiintoista kuulla niistä positiivisiakin kokemuksia. tähän mennessä kaikki ainoastaan haukkunut niitä. itse olen yhtä kokeillut ja se oli ainakin liian "vetistä" ja sain sillä aikaiseksi vain suttuisen lopputuloksen
 
"sia"
Aqualan L -perusvoide - käy ihan kaikkeen kosteutukseen, ihon puhdistukseen, apteekin tädin mukaan jopa shampoon ja hoitoaineen sijasta (kokeilin, mutta minun hiukset jäi eka käytön jälkeen rasvaisen näköisiksi, joskin puhtaan tutuisiksi).

Värin- ja liankerääjäliinat pyykkikoneeseen - saa laittaa koneen täyteen kaiken väristä, myös puhtaan valkoiset pysyvät mustan kanssa pyykätessä puhtaan valkoisina.
 
Taikasieni. En luovu ikinä tästä ihanuudesta!

Dyson-imuri. Loistava tuote eläinperheessä, ja maksaa kyllä itsensä kevyesti takaisin.

Kissanhiekkalaatikon lapio. Halpa kapine, mutta ah, NIIN loistava keksintö. En tajua miten oon joskus jaksanu siivota hiekkalaatikkoa ilman tätä lapioa. Pieni keksintö, mutta suuri apu.

Fairy-tiskipesuaine. Käsitiskiaineesta riittää vaikka mihin, ja lika lähtee pienelläkin pesuainemäärällä. Käytän tätä myös itse suihkeena, eli tyhjään suihkepulloon hieman fairya ja loput vettä, ja kappas! Saadaan täysi suihkepullollinen hyvää pesuainetta pöytätasoille :) (ja on hyvää käsillekin, ei kuivata)

Serto pesujauheet. Pesee pyykit hyvin pienelläkin määrällä, eikä vaatteet kutise iholla ilman huuhteluainettakaan.

Comfort-huuhteluaineet. Sopii Serton kanssa hyvin yhteen, ja jättää pyykit miellyttäviksi iholle, eikä tule ylireagointeja kuten muiden merkkien kanssa tulee.

Teippirulla. Ihan todellinen luksustuote jälleen eläinperheen asujille, kun vaatteet tahtoo kerätä karvaa. Tai karvat tykkää vaatteista.. :D

Rainbowin 10kg koiranruoka. Koiran vatsa tykkää, kun muista merkeistä menee ihan läpipaskaksi ja levottomaksi. Söi tuota ennen ihan sikakallista ruokaa, ja ostin hätävarana tätä merkkiä kun ei muutakaan ollut, ja yllätys oli kova kun sopikin koiralle. Rainbowin tuotteet on muutenkin hyviä.
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
KS
Bare Minerals -meikit ja sudit, muita en enää käytä

GHD-suoristusrauta, the one and only

Method ja Ecover -yleispesuaineet, tiskiaineet, lattianpesuaineet yms., myrkyttömiä, tehokkaita ja ihanan tuoksuisia

Forever Living aloe vera-geeli ja -huulirasva

Ikean Kivik-sohva

MacBook

Melkein kaikki Pirkan tuotteet, erityisesti luomut
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"vieras"
Rexonan maximum protection, loistava tuote eikä hiki enää haise! :)
Rainbow Orange light, lähes yhtä hyvää kuin Fanta light
SIKU -pikkuautot, kestää leikistä toiseen (myös rajuissakin leikeissä)
H&M lastenvaatteet, edullisia ja kestäviä, värit pysyy hyvinä pesusta toiseen
Fairy, tarvitseeko edes perustella?
Cutrinin shampoot ja hoitoaineet
Tolu keittiösuihke
Lidlin vessapaperi pinkissä paketissa
Ikean suljettavat pakastepussit (minigrip-tyyliset)
 
"Neiti"
Taikasieni - sillä on putsattu keittiön kaapit hohtavan valkoisiksi, vessan laattojen saumat valkoiseksi ja poistettu vaaleista kengistä mustat viivat ja muut tahrat.

Aussie hiustenhoito ja -pesuaineet - erinomaiset tuotteet ja halvat! Blondattu tukkani oli kuin silkkiä, kampaajakin ihmetteli, miten valkaistu tukka on niin hyvässä kunnissa.

Kuivashampoot - kotiäidin pelastus, kun ei pääse suihkuun

Ipad - muuta laitetta en oo käyttäny sen jälkeen kun tän sain!
 
Mie liputan kans Dyson-imuria, meilläkin koira
Dermosilin keittiösaippua
Oriflamen jalkarasva
kotigastronomi mausteet

ja meillä myös keittiössä aina nätissä suihkepullossa fairy-vettä, ja toisessa erinvärisessä suihkepullossa puhasta vettä. Ei tartte ostaa muista keittiön pesusuihkeita, pelkkä vesi riittää moneen, mutta pahimpiin rasvatahroihin tai johonkin pinttymään suihkaus fairyvettä, toimii!
 
XzxZ
Vileda miraclean -sienet, ovat täysin samanlaisia kuin taikasienet mutta halvempia ja pakkauksessa on 6 kpl.

Fairy pesuvaahto, älyttömän helppo annostella ja riittoisaa, ihan paras erittäin likaisten astioiden pesuun.

Lidlin toujours -teippivaipat, istuvat hyvin ja imuteho päihittää kaikki kalliimmat merkit, halpa ja laadukas.
 
"diibadaaba"
Vichyn aurinkovoide- iso tuubi, hyvin riittoisaa ja imeytyy nopeasti, ei jätä "kalvoa" iholle.
Rainbown salaattijuusto- samanmakuisia kuin arlan, mutta huomattavasti halvempia.
Avonin sävyttävä päivävoide- hetkessä päivettyneet kasvot :)
 
-lidlin vaipat(istuu vauvalle parhaiten, eikä tule ihittumaa, kuten pampersista)
-lidlin kasvovesi(oisko ollu joku lotus-silkki, ostin kerran matkalle mukaan ja oli niin hyvä, että ostin kotiinkin)
-MOP- shamppoo ja hoitoaine kiharoille hiuksille
-Kera care hiuksiin jätettävä hoitoaine, tekee hiuksista ihanan pehmeät
-ceridal lipolotion ja lipogel
-vileda induktiolieden puhdistussieni
-sodastream
 
"Sirkkeli"
- Lactoline puhdistusemulsio ja kasvovesi. Halpaa ja hyvää kamaa. Poistaa meikin hyvin ja hellävaraisesti. Ja on edullista.
- Maybelline-ripsivärit, muuta en enää käytä. eikä tytärkään vissiin :) Itseasiassa kaikki meikit hyviä niiltä.
- Garnierin roll-on dödöt. Muut eivät pidä hajua poissa, tämä pitää koko raskaan pitkän päivän. Eikä tahraa valkoista eikä mustaa paitaa :)
- Lorealin Youth Code Luminizer-päivävoide ja seerumi. Todellakin nelikymppisenkin iho raikastui :)
 
natural code ripsarit, mielenkiintoista kuulla niistä positiivisiakin kokemuksia. tähän mennessä kaikki ainoastaan haukkunut niitä. itse olen yhtä kokeillut ja se oli ainakin liian "vetistä" ja sain sillä aikaiseksi vain suttuisen lopputuloksen
Mä käytän tällä hetkellä kahta erilaista Natural Code ripsaria ja molemmat on hyviä. En vaihtaisi ennää takaisin entisiin. Ikinä ei ole valunut tai olleet vetisiä. Harjat sopivat ainakin minulle. :)
 
[QUOTE="kärpässieni";26534518]Mikä on taikasieni?
Mistä semmoisia löytyy?[/QUOTE]

Taikasienet/ihmesienet ovat sellaisia valkoisia pesusieniä, joilla pitäisi saada erilaisia tahroja irti. Ja lähestulkoon jokaisesta marketista/halpahallista jne. niitä löytyy sieltä siivousosastolta.
 
- Taikasieni (joku kysyi mikä niin tällasia löytyy tällä hetkellä Vileda Miraclean Ihmesieni 10x6cm 12kpl/pkt 102750 - Siivous.fi)
- Ruokasooda ja väkiviina-etikka, käy lähes kaikkeen puhdistukseen
- Dyson pölynimuri (2 koiraa ja vauva tässä taloudessa)
- Loreal shamppoot ja hoitoaineet
- Tolu
- Mäntysuopa
- Ainu-liivinsuojat
- Anita imetysliivit, tukivyö jne alusvaatteet
- Marie jo-alusvaatteet (maksaa pirusti mutta ihan parhaita)
- Tummeli perusvoide
- Bepanthen
- Aqualan ja Ceralan voiteet
- Ceridal, tällä hoitaa kaiken!
- H2O Moppi!!
- oliko garnierin vai lorealin cil's silmämeikin poistoaine

Miten muuten onkaan että lähes kaikkien mainitsemat tuotteet liittyy siivoukseen tai ulkonäön/kehon hoitoon? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt

Yhteistyössä