Tuotteet jotka olet todennut käytössä huonoksi?

"vieras"
- Tutan lastenvaatteet surkeita, nukkaantuu heti, saumat aukeaa ja napit irtoilee
- Gina Tricotin trikoovaatteet ratkeaa saumoista todella nopeasti
- kaikki muut käsitiskiaineet paitsi fairy
- Electroluxin imurit, meillä hajosi ennen takuuta, saimme uuden joka hajosi. Kolmannen hajottua hain kaupasta Mielen imurin :D
- Fructis shampoot ja hoitoaineet, hiukset jäävät rasvaisiksi ja takkuisiksi
- Reimatecin vaatteet, hajoavat parissa viikossa polvista, samoin vetoketjut menee nopeasti rikki
 
nääää
-Vuokkoset pikkuhousunsuojat. Ne vain eivät pysy paikoillaan. Se teippi on jotenkin ihan paska ja materiaali koko suojassa liian luiru.
-Tampaxit. Ohivuodot.
-Marimekon bodyt. Kaula-aukko venyy todella nopeasti muodottaman isoksi.
-Nature babycare vaippoja. Teipit hanurista ja lapsi sai niistä ihan kamalan vaippaihottuman. Materiaali oli käteenkin jo liian kovan tuntuinen.
-Näitä saman Naturen pikkuhousunsuojia. Vuokkostenkin vastaavat olivat parempia eli nämä Naturet olivat ihan raivopaskoja

Oho, olipas alapääpainotteinen tää mun lista :D
 
hyh
Halvat jäätelökoneet. Joudut jäädyttämään ensin monta tuntia sitä kippoa pakasteessa ja sitten jäähdyttämään jäätelömassaa jääkaapissa ja lopuksi jäädyttämään pakasteessa. Voiko sellaista laitetta kutsua jäätelökoneeksi? Saman asian ajaa teräskulho ja sähkövatkain. Tai jopa käsivatkain.
 
Mä olen ostanut paaaljon Tutan vauvanvaatteita, ja ovat säilyneet hyvin. Värit hyvinä, saumat ehjinä ja nepit/nepparit tallella, eivt ole nukkaantuneet, vaikka olen aina pessyt 60 asteessa. Ovat nyt käytössä toisella lapsella.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="Sirkkeli";26534650]Kaikki Lumenen tuotteet. Aivan käyttökelvotonta kamaa.[/QUOTE]

Meikkien osalta peesaan 85%.
Ihonhoitotuotteet ja varsinkin kosteusvoiteet on mielestäni laatukamaa.

Mitä Lumenen tuotteita inhoat erityisesti?
 
"Sirkkeli"
[QUOTE="vieras";26534667]Meikkien osalta peesaan 85%.
Ihonhoitotuotteet ja varsinkin kosteusvoiteet on mielestäni laatukamaa.

Mitä Lumenen tuotteita inhoat erityisesti?[/QUOTE]

No varsinkin inhoan naamarasvoja, seerumeita ja meikkivoiteita. Ripsivärit on tosi huonoja, kynsilakat kans. Luomivärit mureni jo matkalla kotiin, eivätkä pysyneet silmissäkään. Meikkipuuteri tais olla hyvä :)
 
Pitää vielä lisätä Nokian kännykät. Monneen vuoteen ei ole kylläkään tullut hankittua, mutta aikoinaan niitä tuli testattua montakin mallia ja kehnoa laatua. Mitään muuta puhelinta en ole saanut rikki (Samsungia, LG:tä, Sony Ericsonia, iPhonea).

Maybellinen ja MAxFactorin meikit. Etenkin meikkivoiteet ja huulipunat/kiillot. Mä itse pidän Lumenen, Rimmelin ja L'orealin tuotteita huomattavasti parempina. Kalliimpia ei ole tullutkaan hankittua, jos no7 ei lasketa mukaan.
 
"höh"
Pitää vielä lisätä Nokian kännykät. Monneen vuoteen ei ole kylläkään tullut hankittua, mutta aikoinaan niitä tuli testattua montakin mallia ja kehnoa laatua. Mitään muuta puhelinta en ole saanut rikki (Samsungia, LG:tä, Sony Ericsonia, iPhonea).
Onpa sulla ollut huono onni. Minulla on yli kymmenen vuotta vanha nokia 1100, jonka olen pudottanut jopa asfaltille eikä ole mennyt miksikään. Toimii edelleen kuin junan vessa.
 
"Unikko"
[QUOTE="jjj";26531957]MARIMEKON VAHAKANGAS!!!!

Maksoi törkeästi, ja kun öljyistä tomaattikastikettä tippuu, se täytyy pyyhkiä heti, tai imeytyy vahaan!! siis täh. Tosi kätevää perhessä, jossa lapsi opettelee syömään itse. Kangas on aivan punertava, kohdasta, jossa lapsi syö...

Typerä olin, kun yritin ostaa jotain nättiä ja "laadukasta" kotiini..[/QUOTE]

Sama homma meillä. Eikä olla ainoita. Anna palautetta marimekolle tosta.
 
tämä
X-tra sour cream & onion -sipsit

Näissä sipseissä ei ole makua juurikaan. Kilohinnaltaan toki edullinen, mutta se maku ei vedä vertoja Taffelille. Ko. sipsit ovat vaaleita ja päällä ei siis ole maustetta juurikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tämä;26534905:
X-tra sour cream & onion -sipsit

Näissä sipseissä ei ole makua juurikaan. Kilohinnaltaan toki edullinen, mutta se maku ei vedä vertoja Taffelille. Ko. sipsit ovat vaaleita ja päällä ei siis ole maustetta juurikaan.
Musta ne taas maistuu aika voimakkaastikin, mutta se maku on ihan hirveä |O
 
prkle
Dailyn (S-ryhmän oma merkki) siteet, ainakin ne yöversiot (lilat). Teippi ei pysy kiinni ollenkaan. Vuokkosissa pysyy, mutta kuinka pienille naisille ne siteet on tehty, ovat tosi lyhyitä ja kapeita??

Electroluxin Ergo Rapido- rikkaimurit, pthyi. Sellaisen ostin kolmisen vuotta sitten ja se ei ole toiminut kunnolla enää yli vuoteen. On latauksessa läpi yön ja kun imuroi, pääsee täydellä tehollakin vain vaimeaa imurointiääntä eikä ime sisäänsä pölyä raskaampaa. On putsattu jne., vaan ei auta! Joskus jää päälle eikä sitä saa hiljaiseksi kuin ottamalla rikkaosan irti.

Anttilan "merkittömät" lastenvaatteet menettävät värinsä supernopeasti, tosin hyvin vaatekohtaista tuntuu olevan.

Electroluxin astianpesukone toimi 2kk ja sen jälkeen ei suostunut käynnistymään. Konetta ei ole korjattu, koska emme ole löytäneet yhtään tahoa joka niitä tässä osassa maata korjaisi!!!

Pirkan sokeriton Jaffa ei maistu juuri miltään, appelsiinia ja makeutta saa hakemalla hakea. Kuin laimennettua(!) limpparia. Käy tosin hyvin janojuomaksi, mutta en suosittele ostamaan vaikkapa lastenkutsuille...pieni kitkeryys on maistettavissa.
 

Yhteistyössä