Tuota...kukahan lainais mulle rahaa ??

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Huhuu badass, kerrohan lissää siitä kotikummituksesta :D Olishan sillä yläkerrassa 230 neliöö tilaa vilistää :whistle:

mun ystävän suvulla on ton talon vieressä hyvin samanlainen talo, joku vanha sukutila mitä käyttävät vapaa-ajan asuntona ja ystävä on kertonut kaikkia hulppeita juttuja mitä siel on tapahtunu..
niiden sukutilalla on sellanen tarina et tän mun ystävän tyyliin isoisoisotäti on kuollut sinne, silloinen poikaystävä tappoi ja sen jälkeen jos menet sinne (nimenomaan nainen) poikaystäväehdokkaan kanssa joka on sulle väärä tyyppi, niin siel tapahtuu outoja. ovet pamahtelee auki ja kiinni, rappuset natisee, vintiltä kuuluu kolinaa, tavarat vaihtelee paikkaa jne. oon itse ollu todistamassa tota ku ovet pamahtelee auki ja kiinni ihan tyhjästä.

ja tää sun linkittämä talo liittyy tarinaan siten, et sillon kun siel mun ystävän tilalla tapahtuu outoja, niin tossakin talossa tapahtuu.

yks esimerkki et tällä sukutilalla oli porukkaa pihalla ja yhtäkkiä alko hirvee ryske kuulua, ihanku joku koputtais TOSITOSITOSI lujaa talon päätyä ullakolla ja sit hetken päästä tosta linkitetystä talosta kuulu samanlainen ja sitä jatku jonku 4 kertaa... ja mitää ei kummallakaan ullakolla ole :saint:

näitä juttuja olis vaik kuinka.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
badass tahtoo talon itselleen... :whistle: :saint: :D

toi on oikeesti hirvittävän kiehtova toi mun ystävän sukutila, se tarina on niin jotenki uskomaton.
lisäks kaks ihmistä jotka on alkanu tutkiin talon historiaa syvemmältä on kuollu ihan ykskaks :snotty:

Yhteistyössä