Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
siinä on varmaan se vikana ettei se ole läheskään valmis... sain tuosta sen käsityksen että se pitäis tehdä/teetättää itse loppuun...
niinpä. ja talon valmiusasteeseen nähden hintaa on liikaa. ellei sitten tontti ole kauhean kallis. ja jos on seisonut vaiheessaan ties kuinka kauan, miten on käynyt rakenteiden jne.. pohjatyötkin jotenkin kummaksuttivat kuvien perusteella.
aloittakaa kökkönen mieluummin alusta asti itse. en itse ostaisi tuollaista vaiheessa olevaa talon tekelettä.
niin tota hintaa mä just mietin kun täälläpäin tollasesta talosta valmiina sais maksaa jotain 170 000euroa. Tossa talossa kuitenkin on porakaivo ja tontti ja noi rakennustarvikkeet että onko toi talon hinta silti kallis :ashamed: Kun ei meillä oo rahaa todellakaan mihinkään kalliiseen niin mietin että tuleekohan tossa vaiheessa olevalle talolle paljonkin lisähintaa vielä..
jotenkin tuntuu, että tulis. on niin vaiheessaan vielä. minkä hintasia teillä päin on tontit? en noiden porakaivojen hinnoista tiedä oikein, enkä kyllä ole mikään rakennuseksperttikään. me ollaan katottu valmiiks rakennettuja designtaloja, ja tontin (8000e), lupien ja liittymien sekä muutosten kanssa ollaan sellasessa n. 165000-170000e:ssa - se ei tosin sisällä pihatöitä tai autotalli/varastorakennusta.