Tuosta seksiketjusta tuli mieleen: suuseksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kyselen

Vieras
Saatteko te suuseksiä mieheltänne? Kiinnostaisi tietää miten yleistä se on...minä saisin jos vonkaisin, mutta enpä tule tehneeksi kun tietää että toinen ei omasta halustaan tee :(.

Kyllä saan suuseksiä mieheltäni, kuten myös minä annan sitä hänelle. Minä en halua niin usein kuin mies. Mulla on kompleksi siitä että ennen kuin annan suuseksiä, minun pitää olla juuri käynyt pesulla ja sheivaus suoritettuna.
Saan orgasmin parhaiten miehen sormilla. Hän rakastaa hoidella minua vaikka tunnin putkeen ja kiihottaa minut aivan märäksi. Yleensä hän innostuu siitä niin että haluaa vielä myös nuolla.
Itse annan suuseksiä ja käsihoitoa jokaisen rakastelun yhteydessä. Meillä seksiä n. 5 kertaa viikossa ja sessio kestää kokonaisuudessaan aina vähintään puoli tuntia, helposti menee kaksi tuntia. Tosin pikapanot esim. suihkussa päälle.

Ootko, ap, kysynyt, miksei miehesi halua sulle antaa suuseksiä? Kysy ja ota se riski, että mies sanoo, jonkun oikean syyn. Ei sitten kannata loukkaantua.

Itse saan, jos haluan ja saan vaikken haluaiskaan :D Eli siis mies tekee ihan vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisestikin. Joskus pyydän et nuolisitko mun p*llua, rakas? ja mies kiihottuu hetkessä ja käy hommiin samantien.

[QUOTE="minnipinni";26808315]Ootko, ap, kysynyt, miksei miehesi halua sulle antaa suuseksiä? Kysy ja ota se riski, että mies sanoo, jonkun oikean syyn. Ei sitten kannata loukkaantua[/QUOTE]

Veikkaan että ei vaan saa itse mitään "kicksejä" siitä, ja mun puolelta kyseessä on sen verran intiimi toimitus että ajatuksen varjokin siitä että toinen vaan suorittaa velvollisuutta on totaalinen turn-off.

jotenkin outo varmaan kun en tykkää saada sitä enkä antaa, mies tykkää antaa tosi paljon ja minä annan sitten taas hänelle aika harvoin, täytyykin antaa sille reppanalle tänään kunnon suuhoito kun on niin naama norsunvitulla kulkenut viime päivinä, heh..

Minäkin saan suuseksiä, ja annan. Tosi harvoin tarvii pyytää. Ehkä pari kertaa viikossa. Joskus useemmin, joskus harvoin menee joku viikko ilman. Mies tykkää nuolla mua :P

Jos ap et halua kysyä et miksei mies tykkää antaa suuseksiä (mä kyllä ehkä kysyisin), jos sitä kumminkin kaipaat, niin mitä jos sanoisit et musta ois kiva jos antaisit mulle tänään suuseksiä tms, mikä nyt sopiikaan sun suuhun? Vai koetko tollasen "ohimennen sanomisen/pyytämisen" myös vonkaamisena?

[QUOTE="Aloittaja";26808361]Veikkaan että ei vaan saa itse mitään "kicksejä" siitä, ja mun puolelta kyseessä on sen verran intiimi toimitus että ajatuksen varjokin siitä että toinen vaan suorittaa velvollisuutta on totaalinen turn-off.[/QUOTE]

Ei kannata veikata mitään. Kysy suoraan! Ja kerro, kuinka sä haluisit saada ja nauttia suuseksiä ja se on sulle tärkee asia. Kerro myös se, että haluisit miehesi nauttivan sinun nuolemisestasi. Keskustelkaa yleensäkin seksistä tai kerro omista haluistasi suoraan miehelle ja kysy myös, mistä mies tykkää ja haluaisiko hän sinun tekevän jotain tiettyä juttua.

Nää jutut on varmaan hoidossa, mutta kysyn kuitenkin; sheivaatko? hygieniajutut ok?

[QUOTE="minnipinni";26808409]Nää jutut on varmaan hoidossa, mutta kysyn kuitenkin; sheivaatko? hygieniajutut ok?[/QUOTE]

On kyllä. Ja puhuttukin on, ei ole siis vars. vastahankainen mutta ei aloitteellinenkaan. Pyytämisen taas koen vonkaamisena (en kokisi jos joskus edes itse ehdottaisi, mutta kun ei).

Annan suuseksiä miehelleni joka kerta kun harrastamme seksiä, enemmän tai vähemmän.
Mieskin antaa minulle melkein joka kerta esileikin yhteydessä, tai kun haluaa pitkittää sessiota ;)
Alkuaikoina kieltäytyi antamasta suuseksiä, kun luuli olevansa huono siinä. Nyt on kuitenkin luulot pois ja ihan molemmin puolin annetaan ja vastaanotetaan suuseksiä 8) Että voi olla, että miehesi on myös epävarma taidoistaan.

mies haluu antaa omasta tahdosta,niinku mäkin.mies ei saa vonkaamalla multa suuseksiä.siihenki hommaan tarvii fiiliksen.ja mäkän en sitä vonkaa.mies antaa noin abouttiarallaa 3-4 kertaa viikossa suuseksiä ja mä vähän vähemmän.

[QUOTE="Aloittaja";26808452]On kyllä. Ja puhuttukin on, ei ole siis vars. vastahankainen mutta ei aloitteellinenkaan. Pyytämisen taas koen vonkaamisena (en kokisi jos joskus edes itse ehdottaisi, mutta kun ei).[/QUOTE]

Kokeile sitä pyytämistä, vaikka noin ku kuvailin yllä; "Haluisin, et nuolisit mun p*llua. Se ois ihanaa. Nuolisitko, rakas?" Tai jotenki muuten, mikä nyt sopii sun suuhus. Kokeile, mitä sä siinä menetät! Tollasesta suorasta kysymyksestä mies joko kiihottuu ja saat sitä suuseksiä tai sit mies kieltäytyy.

Tai jos miehes makoilee selällään sängyllä niin mene itse alasti hänen päällensä 69:iin ja ala imeskelemään hänen kalua ja "pakota" miehen kasvot kiinni sun p*lluun :D Tai sit hyppäät vaan hajareisin hänen kasvojen päälle ja sanot et "Nuole sitä!" :D Vai onko liian radikaalia? Repäse ja yllätä miehes niin luulis siitäkin syntyvän uutta kipinää :)

• Tykkää
Reactions: MIRKAMÖRKÖ
[QUOTE="minnipinni";26808579]Kokeile sitä pyytämistä, vaikka noin ku kuvailin yllä; "Haluisin, et nuolisit mun p*llua. Se ois ihanaa. Nuolisitko, rakas?" Tai jotenki muuten, mikä nyt sopii sun suuhus. Kokeile, mitä sä siinä menetät! Tollasesta suorasta kysymyksestä mies joko kiihottuu ja saat sitä suuseksiä tai sit mies kieltäytyy.

Tai jos miehes makoilee selällään sängyllä niin mene itse alasti hänen päällensä 69:iin ja ala imeskelemään hänen kalua ja "pakota" miehen kasvot kiinni sun p*lluun :D Tai sit hyppäät vaan hajareisin hänen kasvojen päälle ja sanot et "Nuole sitä!" :D Vai onko liian radikaalia? Repäse ja yllätä miehes niin luulis siitäkin syntyvän uutta kipinää :)[/QUOTE]

vois olla vähän joo semmosta että kuiskaten korvaan juttua...ellei sun mies oo homo...rumasti sanottu mutta miehet kiihottuu yleensäkin pimpistä.voihan se olla laiskuuttakin,ettei viitti haluu nopeen tyydytyksen.viettele ja kiedo pikkusormes ympärille.harrasta ite vietteleviä juttuja...

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;26808593:
vois olla vähän joo semmosta että kuiskaten korvaan juttua...ellei sun mies oo homo...rumasti sanottu mutta miehet kiihottuu yleensäkin pimpistä.voihan se olla laiskuuttakin,ettei viitti haluu nopeen tyydytyksen.viettele ja kiedo pikkusormes ympärille.harrasta ite vietteleviä juttuja...

anteeks minnipinni,lainasin väärin...tää oli ap-.lle tä teksti.

[QUOTE="minnipinni";26808579] Tai sit hyppäät vaan hajareisin hänen kasvojen päälle ja sanot et "Nuole sitä!" :D Vai onko liian radikaalia? Repäse ja yllätä miehes niin luulis siitäkin syntyvän uutta kipinää :)[/QUOTE]

Tuollainen pyyntökin jo riittäisi, mutta ei ole liian radikaalia... ei sinne päinkään ;)

[QUOTE="minnipinni";26808579]Kokeile sitä pyytämistä, vaikka noin ku kuvailin yllä; "Haluisin, et nuolisit mun p*llua. Se ois ihanaa. Nuolisitko, rakas?" Tai jotenki muuten, mikä nyt sopii sun suuhus. Kokeile, mitä sä siinä menetät! Tollasesta suorasta kysymyksestä mies joko kiihottuu ja saat sitä suuseksiä tai sit mies kieltäytyy.

Tai jos miehes makoilee selällään sängyllä niin mene itse alasti hänen päällensä 69:iin ja ala imeskelemään hänen kalua ja "pakota" miehen kasvot kiinni sun p*lluun :D Tai sit hyppäät vaan hajareisin hänen kasvojen päälle ja sanot et "Nuole sitä!" :D Vai onko liian radikaalia? Repäse ja yllätä miehes niin luulis siitäkin syntyvän uutta kipinää :)[/QUOTE]

:D

Suuseksistä ei tykkää seksuaalisesti pidättyväiset ihmiset. Siis samat henkilöt jotka eivät pidä piiskasta, pyllypanosta tai vaikkapa alistamisesta/alistumisestakaan...

Perinteinen lähetyssaarnaaja lauantai-saunan jälkeen, mielellään puolipimeässä ja peiton alla. :)

Avautukaa hyvät ihmiset... avautukaa!!

Vähän turhan usein jopa. Itse en saa siitä kuin ihan tietyssä mielentilassa kicksejä. Mies jaksaa vongata sitä (siis että sais nuolla). Itse tykkään enemmän antaa kuin saada :D

[QUOTE="jäämies";26808616]Tuollainen pyyntökin jo riittäisi, mutta ei ole liian radikaalia... ei sinne päinkään ;)[/QUOTE]

Kato nyt ap, heti yks mies kiinnostu tällasesta! :D

tykkään itse antaa mutta en sitten välitä saada. mies olisi kyllä valmis antamaan ja annankin välillä sen ilon hänelle.

mun on pakko kysyä että mikä tää juttu on ku ihmiset ei keskustele oman kumppanin kanssa näistä seksi asioista? sitten täällä mourutaan kuinka vääryyttä on että miehellä ei ole selkeästi mitään telepatia kykyjä eikä osaa cosmopolitanin rivien välistä vinkkejä yhtään.. ei varmaan ennen seksiä kannattais joskus vaan puhua ja kertoa mistä tykkää ja mistä ei todellakaan tykkää ja vaikka ihan kädestä pitäen näyttää miten arvon rouvan/neidin pillua läprätään. näin karkeasti sanottuna.

• Tykkää
Reactions: BigFoot ja Sanna80

Yhteistyössä