:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Painonvartijoissa muutes saa sitte laihduttaa imettäjätki
kyllä minä vaan esikoisen syntymän jälkeen laihdutin painonvartijoissa, vauva oli 3kk ikäinen ja täysimetyksellä, neuvolastakin asiasta kysyin ja sano et saa laihduttaa, kun pisteitä lisätään riippuen onko täysimetyksellä vaiko jo kiinteisiin siirrytty eli osittain imetetty. ja täytyy muuten sanoa että silloin se oli helppoa, kun niitä pisteitä lisättiin paljon eli nälkää ei tullu nähtyäAlkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Juu painonvartijoissa on imettäjille omat ohjeet, mutta lapsen pitää syödä soseita, ettei pelkällä rintamaidolla ole. =)
Ohjeet varmaankin muuttuneet sitten... minä olin pv:ssa noin kolme vuotta sitten ja silloin ei huolittu mukaan ennen kuin lapsi oli siirtynyt kiinteisiin =) Eikä juu nälkä päässyt tulemaan, kun pisteitä sen verran enemmän. pitäisiköhän sitä taas liittyä painonvartijoihin, kun silloin sain painon hyvin putoamaankin...Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:kyllä minä vaan esikoisen syntymän jälkeen laihdutin painonvartijoissa, vauva oli 3kk ikäinen ja täysimetyksellä, neuvolastakin asiasta kysyin ja sano et saa laihduttaa, kun pisteitä lisätään riippuen onko täysimetyksellä vaiko jo kiinteisiin siirrytty eli osittain imetetty. ja täytyy muuten sanoa että silloin se oli helppoa, kun niitä pisteitä lisättiin paljon eli nälkää ei tullu nähtyäAlkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Juu painonvartijoissa on imettäjille omat ohjeet, mutta lapsen pitää syödä soseita, ettei pelkällä rintamaidolla ole. =)
no siitä munkin laihdutuksesta on jo sen 3 vuotta kun ryhmässä kävin, eli en sitten tiedä onko merkitystä sillä kuka on ryhmää vetämässä? tosiaan neuvolasta piti vaan lupa kysyä.Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Ohjeet varmaankin muuttuneet sitten... minä olin pv:ssa noin kolme vuotta sitten ja silloin ei huolittu mukaan ennen kuin lapsi oli siirtynyt kiinteisiin =) Eikä juu nälkä päässyt tulemaan, kun pisteitä sen verran enemmän. pitäisiköhän sitä taas liittyä painonvartijoihin, kun silloin sain painon hyvin putoamaankin...Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:kyllä minä vaan esikoisen syntymän jälkeen laihdutin painonvartijoissa, vauva oli 3kk ikäinen ja täysimetyksellä, neuvolastakin asiasta kysyin ja sano et saa laihduttaa, kun pisteitä lisätään riippuen onko täysimetyksellä vaiko jo kiinteisiin siirrytty eli osittain imetetty. ja täytyy muuten sanoa että silloin se oli helppoa, kun niitä pisteitä lisättiin paljon eli nälkää ei tullu nähtyäAlkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Juu painonvartijoissa on imettäjille omat ohjeet, mutta lapsen pitää syödä soseita, ettei pelkällä rintamaidolla ole. =)