[QUOTE="Anni";24228669]Useampi on jo sanonut että "lähde sinä sitten myös viikoksi lomalle". Joo, sanoin miehelle että mitä jos mä lähtisin, niin se vaan sanoi että "lähde vaan, se pitää sitte järjestää se hoito jotenkin". Mut kun se tietää, et mulla ei ole varaa lähteä, ni helppo se on lupailla.[/QUOTE]
Lähde johonkin, mihin sulla on varaa. Jos ei muuta niin jonkun kaverisi luokse, jos mahdollista. Ja hoitohan järjestyy siten, että lähdet silloin, kun mies on lomalla. Tai sitten teet ainakin viikonloppureissun. Kuopuksen isä varmaan luuli, että mä olen maailman tappiin asti mukulan kanssa kotona. Mutta ehei...pojan ollessa 2,5 kk kysyin ystävältäni X:ltä, ottaisiko hän pojan illaksi hoitoon, jos pojan isä ei suostu jäämään pojan kanssa. Kotona sitten sanoin vaan, että minä lähden tänään, vienkö pojan X:lle vai jäätkö sinä pojan kanssa kotiin. En siis jättänyt edes sitä vaihtoehtoa, että mä en lähtisi, kyse oli vaan siitä, hoitaako isä poikaansa vai vienkö pojan ystävälleni, jota taas pojan isä inhosi yli kaiken. Noh, poika oli kotona isänsä kanssa eikä mun sen koommin tarvinnut kuunnella mitään "en mä sen kanssa pärjää" tai muuta vastaavaa.