Tuore äiti ja ongelma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja H2010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

H2010

Uusi jäsen
24.10.2010
1
0
1
Olen tuore äiti, lapsi on melkein 5kk vanha ja todella suloinen tapaus mutta itselläni on alkanut olemaan ns. "käytetty" olo joka vaikuttaa parisuhteeseen. Tuntuu, että lapsi on käyttänyt minua, ensin "asunut" kohdussani, sitten käyttänyt rintojani maitobaarina...tuntuu, että oma itseni on kadonnut johonkin. Onko tämä synnytyksen jälkeistä masennusta vai mitä? Tuntuu, että minua itseäni ei enää ole, olen vain äiti..

Tuntuupa tutulta, kun sanoit, että tuntuu, et olet VAAN äiti. Itelle valkeni, et olen tosiaanki muutakin kuin äiti, kun kävin päivän pois lapsista. Ja sain tehä jotaki hommaa, niin ettei kukaan ollu multa vaatimassa mitään. Ihan omissa oloissani ja sain jotaki aikaseksi. Eli on varmaan varsin tuttu tunne äidille. Mut tuohon masennukseen en osaa sanoa mittään..

moi,
voin selittää paremmin englanniksi jos ymmärrät?

Sounds like you have some kind of post natal depression. You lived without your baby all your life and now he/she has come into your life. It is a very big change! Many emotions are going on.
I dont understand why you feel used? after you are pregnant..that is your life changed forever. It is good you are breastfeeding some people give a shit :)
so you must care.
Babies change relationships a LOT...when you are breastfeeding, the last thing you want is somebody annoying you to have sex...or are you different?

just remember your baby loves you and that you are his only place for warmth,food..and comfort. He isnot just some thing that demands attention..it is a little person. enjoy your time with your child while he is still a baby. you will miss it in the future..and you will :D..you will have plenty of time to do stuff when they have left home. Be greatful you have a baby as some people are not blessed

Yhteistyössä