Tuon Breivikin oikeudenkäyntikin on yksi suuri SHOW

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miksi pitää tuollaisella maan matoselle antaa vielä lisää huomiota, kyseinen hyypiö selvästi vain NAUTTII tuosta sirkuksesta ja kaikesta saamastaan huomiosta :(

[QUOTE="vieras";26082416]Miksi pitää tuollaisella maan matoselle antaa vielä lisää huomiota, kyseinen hyypiö selvästi vain NAUTTII tuosta sirkuksesta ja kaikesta saamastaan huomiosta :([/QUOTE]

Näinpä, hän sai nyt juuri sen, mitä halusi. En käsitä, miksei oikeudenkäyntiä voida käydä suljetuin ovin!

[QUOTE="vieras";26082416]Miksi pitää tuollaisella maan matoselle antaa vielä lisää huomiota, kyseinen hyypiö selvästi vain NAUTTII tuosta sirkuksesta ja kaikesta saamastaan huomiosta :([/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Oikeudenkäynti sillä lailla suljettuna, että ainoastaan asianosaisilla olisi oikeus olla paikalla (osa heistä kyllä varmaan myisi juttuja lehdille) ja sitten hra Breivik suljetulle tai vankilaan ilman yhtään haastattelua. Se on tosi kaksinaismoralistista, että lehdistö ottaa osaa uhrien kärsimykseen ja sitten kärkkyvät kieli pitkällä lisää materiaalia Breivikistä. Muutaman vuoden sisällä joku tekee varmaan elämäkertakirjan Breivikistä tms. Breivik haluaa selvästikin mahdollisimman paljon julkisuutta, joten nimenomaan se pitäisi kieltää häneltä.

Alkuperäinen kirjoittaja öklötys;26082501:
Olen samaa mieltä. Oikeudenkäynti sillä lailla suljettuna, että ainoastaan asianosaisilla olisi oikeus olla paikalla (osa heistä kyllä varmaan myisi juttuja lehdille) ja sitten hra Breivik suljetulle tai vankilaan ilman yhtään haastattelua. Se on tosi kaksinaismoralistista, että lehdistö ottaa osaa uhrien kärsimykseen ja sitten kärkkyvät kieli pitkällä lisää materiaalia Breivikistä. Muutaman vuoden sisällä joku tekee varmaan elämäkertakirjan Breivikistä tms. Breivik haluaa selvästikin mahdollisimman paljon julkisuutta, joten nimenomaan se pitäisi kieltää häneltä.

Juuri näin. Itse en enää klikkaa yhtäkään breivik-uutista. Harmi vaan että muutama miljoonaa muuta klikaa niitä..

Breivikin oikeudenkäynti on luonteeltaan poliittinen takautuvine lainsäädäntöineen. Oikeuden ainoa ongelma on se, todetaanko ABB syyntakeettomaksi vai ei, mutta hänet on tarkoitus pitää kaltereiden takana kuolemaansa asti.

Suomessa miljoonan ihmisen kansanmurhaan osallistunut pääsee kahdeksan istutun vuoden jälkeen avovankilaan ja sieltä noin viiden vuoden kuluttua vapauteen...

[QUOTE="mä";26082696]Samaa mieltä :(
En ymmärrä miksi pitää tehdä noin iso mediatapahtuma.
Breivik saa just sitä mitä on halunnut julkisuutta ja median huomion mielipiteilleen.[/QUOTE]

Breivik saa erittäin vähän puheaikaa oikeudessa ja media hakee tällä sellaista julkisuutta millä halutaan syyllistää tiettyjä ihmisryhmiä.

Hollannissa mamu ampui joulun alla rynnäkkökiväärillä useampaa ihmistä kuin Breivik, mutta eipä ole siitä tapauksesta kuulunut joulun jälkeen yhtään mitään. Miksiköhän ei?

Yhteistyössä