Tuolla nuo naapurit vaan haravoivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
kä kaikilla ei ole tarvetta tutustua naapureihi, sen itä näistä tiedän, on ihan riittävä. e haluakaan tutustua enempää. Alkoholistiperheiden, huumeidenkäyttäjien ja mielenterveysongelmaisten ellämään
eh

No teilläpä on "mukava" asuinympäristö ja naapurusto :|
Alkkiksia, narkkareita, mielenterveysongelmaisia, sekä lapsia jotka vandalisoi kaiken. Roskaa siellä sun täällä.
Muuttakaa :attn:

ehkä eimutta kenenkään ei oosilti pako haravoida,maatuhan uo lehdet kuitenkin ilman haravointiakin, eikä täällä edes noita isompia roskia huoltomiehet siivoa

onneks et oo mun naapuri tuolla asenteella :whistle: että paskassa voi elää kun maatuhan ne

Minua taas ärsyttää ihmiset, jotka kauheen tarkkaan kiertää kaikki työt/hommat jotka ei virallisesti heille kuulu. Kauhean itsekeskeistä porukkaa. Yäk. Eikö sitä nyt voisi joskus tehdä jotain ylimääräistä yhteisen hyvän nimissä.Onneksi asutaan omakotitalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ehkä eimutta kenenkään ei oosilti pako haravoida,maatuhan uo lehdet kuitenkin ilman haravointiakin, eikä täällä edes noita isompia roskia huoltomiehet siivoa

onneks et oo mun naapuri tuolla asenteella :whistle: että paskassa voi elää kun maatuhan ne

onneks sä et oo mun naapuri,joka PAKOTTAA haravoimaan , kun vokralla asuvan ei sitä tarvitse tehdä jos ei halua

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiken takana on nainen:
Sillon joskus kun asuttiin rivitalossa mä olin ainut joka teki lumityöt ja muut koko talolle kuuluvat hommat kun kukaan muu ei mistään huolehtinut, hyvä jos omalta rappuselta lapioi lumet! Talonmiestä ei ollut vaan talkoilla piti hoitaa.
näinhän se menee, yks tekee ja muut narisee. pitäs tehdä niin kuin siinä taloyhtiössa, jossa kerran asuin vuokralla, että se joka ei osallistunut pihatalkoisiin yms. joutui sitten maksamaan taloyhtiölle rahana oman osuutensa. eiköhän alkais ne haravat pysymään melkein jokaisen käsissä

eikö talkoot ole vapaaehtoinen juttu,tästä ymmärtää että se o pakkoosallistua
mutta jos koettais ajatella, että se on asukkainen yhteinen hetki, jossa vois tutustua vaikka toisiinsa. ei ajattelis, että on pakko. ja tuloksena on vielä puhdas elin ympäristö

ei kaikilla ei ole tarvetta tutustua naapureihin, sen mitä näistä tiedän, on ihan riittävä. en haluakaan tutustua enempää. Alkoholistiperheiden, huumeidenkäyttäjien ja mielenterveysongelmaisten elämään
sentään ne alkoholistit,narkkarit ja mielenterveysongelmaiset kykenevät talkoisiin :whistle:

onneks sä et oo mun naapuri,joka PAKOTTAA haravoimaan , kun vokralla asuvan ei sitä tarvitse tehdä jos ei halua

että pakottaa :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Minua taas ärsyttää ihmiset, jotka kauheen tarkkaan kiertää kaikki työt/hommat jotka ei virallisesti heille kuulu. Kauhean itsekeskeistä porukkaa. Yäk. Eikö sitä nyt voisi joskus tehdä jotain ylimääräistä yhteisen hyvän nimissä.Onneksi asutaan omakotitalossa.

jos mä asuisi omakotitalossa niin toki hoitaiisn pihan,koska siellähän ei muut sotkiskuin meidän perhe, ei mua huvita siivota naapurin kakaroiden sotjkuja, kun eivät viitsi laittaa roskia roskiin vaan pihalle heittävät

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:

jos mä asuisi omakotitalossa niin toki hoitaiisn pihan,koska siellähän ei muut sotkiskuin meidän perhe, ei mua huvita siivota naapurin kakaroiden sotjkuja, kun eivät viitsi laittaa roskia roskiin vaan pihalle heittävät

ja entäs kun tuuli tuo teidän pihalle roskia niin jätätkö ne siihen koska teidän perhe ei ole niitä siihen kantanut?

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
sentään ne alkoholistit,narkkarit ja mielenterveysongelmaiset kykenevät talkoisiin :whistle:

Niinpä.
Ja jos niiltä kysyttäisiin, niin niiden mielikuvat tietyistä naapureista voi olla vähän samansuuntaisia: outoa sakkia, ei kannata tutustua sen paremmin :whistle:

alkoholistit ja narkkarit siellä :D

Anteeks, oli ihan pakko! :)

jos niillä on hyvä kannustin sitten taloyhtiön puolesta ;)

kaljaa siellä tarjolla sitten talkoiden jälkeen, joten varmasti alkkisket osallistuu

varmaan sieltä saa limppariakin :whistle: ja senhän vois ottaa hyötyliikuntana ?aurinko paistaa ja saa raitista ilmaa

varmaan sieltä saa limppariakin :whistle: ja senhän vois ottaa hyötyliikuntana ?aurinko paistaa ja saa raitista ilmaa

Mukavaa vaihtelua sauvakävelylle :xmas:
Meillä oli viime viikon lauantaina pihatalkoot. Oltiin haravoimassa ja kitkemässä puskia, mutta ainoaakaan olutpulloa en nähnyt kenenkään kourassa päiväsaikaan...limpparia ja vissyä vaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:

Mukavaa vaihtelua sauvakävelylle :xmas:
Meillä oli viime viikon lauantaina pihatalkoot. Oltiin haravoimassa ja kitkemässä puskia, mutta ainoaakaan olutpulloa en nähnyt kenenkään kourassa päiväsaikaan...limpparia ja vissyä vaan =)
joo,ja eiköhän se pullo määräkin oo rajotettu?taloyhtiöhän ne kuitenkin kustantaa..

no höh ja hah, miks asutte alkkisten ja narkkareitten naapurissa :o

ja sen mitä mulla on kokemusta noista taloyhtiön talkoista, aina ollu ihan sikakivaa, lapsille limua, makkaraa, ja aikuisille olutta ja siideriä..juhlat on jatkunu tappiin asti, välillä käyty lapset vaan laittaa "masan" tykö
ja jatkettu iltaa itkuhälyttimien kera pihalla, toki huom!!!!kaikki ei oo juonut alkon tuotteita

täällä ollu talkoot joka kevät ja syksy, onneks talonmiespalvelu hoiti tänä vuonna ton siivous puolen niin ei tarvinnu mennä.... vaikka ei musta olis ollu muutenkaan kun toinen käsi vasta leikattu

Sillon joskus kun asuttiin rivitalossa mä olin ainut joka teki lumityöt ja muut koko talolle kuuluvat hommat kun kukaan muu ei mistään huolehtinut, hyvä jos omalta rappuselta lapioi lumet! Talonmiestä ei ollut vaan talkoilla piti hoitaa.
näinhän se menee, yks tekee ja muut narisee. pitäs tehdä niin kuin siinä taloyhtiössa, jossa kerran asuin vuokralla, että se joka ei osallistunut pihatalkoisiin yms. joutui sitten maksamaan taloyhtiölle rahana oman osuutensa. eiköhän alkais ne haravat pysymään melkein jokaisen käsissä

eikö talkoot ole vapaaehtoinen juttu,tästä ymmärtää että se o pakkoosallistua
mutta jos koettais ajatella, että se on asukkainen yhteinen hetki, jossa vois tutustua vaikka toisiinsa. ei ajattelis, että on pakko. ja tuloksena on vielä puhdas elin ympäristö

ei kaikilla ei ole tarvetta tutustua naapureihin, sen mitä näistä tiedän, on ihan riittävä. en haluakaan tutustua enempää. Alkoholistiperheiden, huumeidenkäyttäjien ja mielenterveysongelmaisten elämään
miten sinulle aina sattu huonot naapurit ;)

Meillä myös pihatalkoot tänään, en osallistunut :saint:

Mä sain jo kouluaikana sellaisen kammon haravointia kohtaan, ettei vois vähempää kiinnostaa. Ja myös tuo sosiaalinen puoli talkoissa ei kiinnosta, tunnen oloni erittäin epämukavaksi kun pitäis yrittää osata olla ihmisten kanssa.

ei talonmiehiä issään olekaan, mutta klä ne pihatyöt kuuluvat huoltomiehelle. valitusta silloin sen esimiehelle

On helppo maata kotona laiskana ja valittaa, kun ei palvelu pelaa. Sitten korotetaan vuokria ja tää yks taas valittaa.
Uskotko, että ellei asukkaat tekis itse pihatöitä yms. niin se näkyisi vuokrassa. Huoltomies veloittaa tehdyistä tunneista, mitä enemmän niitä on, siis tunteja, sen varmemmin vuokra nousee...

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

ei talonmiehiä issään olekaan, mutta klä ne pihatyöt kuuluvat huoltomiehelle. valitusta silloin sen esimiehelle

On helppo maata kotona laiskana ja valittaa, kun ei palvelu pelaa. Sitten korotetaan vuokria ja tää yks taas valittaa.
Uskotko, että ellei asukkaat tekis itse pihatöitä yms. niin se näkyisi vuokrassa. Huoltomies veloittaa tehdyistä tunneista, mitä enemmän niitä on, siis tunteja, sen varmemmin vuokra nousee...

Mä uskon, että meillä ei kukaan tekis niitä pihatöitä, jos jotkut asukkaat ei olis noin aktiivisia. Vuokrat kyllä nousee joka vuosi, mutta talvella esim. parkkipaikkoja ei aurata.