tuolla facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja facebook apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

facebook apuja

Vieras
Olen nyt kirjautunut facebookiin, mutta en osaa käyttää sitä oikein. En ymmärrä noita tykkäämisiä ja seiniä tms...Ihan pihalla olen. Monet ihmiset odottavat, että liittyisin, että voisin pitää sitä kautta heihin yhteyttä, muttanyt kun olen liittynyt, ja mulla on siellä pari kaveripyyntöä (siis minua pyydetty kaveriksi) ihmiset eivät nyt kuitenkaan näe/tiedä, että olen siellä..Osaako joku neuvoa? Miehenikään ei osannut käyttää sitä, vaikka muuten tietokoneita käyttelee

käyttämällä sen oppii. ei muuten. täällä on paha mennä antaa mitään suuria neuvoja.. siihe menisi iäisyys. seurailet ja kokeilet juttuja, kyllä se siitä. ja aina kun olet kirjautuneena, niin ystäväsi sen huomaavat kyllä. Etuseinällä reunassa on laatikko missä lukee aina kuka on kirjautunut

Onko sulla paljonkin uuden oppimisvaikeuksia? Jos se haittaa jokapäiväistä elämää ja olet kovinkin nuori vielä, niin kannattaa ilman muuta mennä käymään lääkärissä tutkimuksissa.

Sitä juuri ihmettelenkin, että kun olen kyllä kirjautunut, niin luulisi ihmisten huomaavan. En tosiaan tiedä mitä tein/teen väärin. Mutta siis eikö ole niin, että kun olen kirjautunut, muuta ei tarvita ja sitten olen facebookissa. Muutama tyyppi ei ole siltikään löytänyt minua sieltä, vaikka on etsinyt. En ymmärrä

Sulla saattaa olla siellä jotkut yksityisyyssuoja ajatukset päällä ettei sua "löydy"
Haku kenttään vaan kaverin nimi ja pyydä kaveriksi, niin niitä ystäviä saadaan :)

Yhteistyössä