Tuoksusi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jorme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Silloin kun harvoin käytän, niin tuoksu on Loulou=(Lulu) ja monoi de tahiti (öljy). Oon vaan vuosien mittaan tullut tuoksuille "yliherkäksi", rupee tuoksu kun tuoksu aivastuttaa, jos liikaa on.

Onko tuota vielä? Välillä tulee mieleen tuoksu, en vaan koskaan kaupoilla muista asiasta kysyä... =)

Jos lulua meinaat niin suomeen ei enää tietääkseni tuoda. Mä valtuutin kaverin ulkomailta tuomaan..

Pakko sanoa että meillä taitaa olla samantyylinen maku jossain suhteissa kun meinasin sun kenkämakuun kommentoida et noi on mun kengät.. =)

onko kyse tuosta linkin lou lousta????
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-parfum/Cacharel.htm

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Silloin kun harvoin käytän, niin tuoksu on Loulou=(Lulu) ja monoi de tahiti (öljy). Oon vaan vuosien mittaan tullut tuoksuille "yliherkäksi", rupee tuoksu kun tuoksu aivastuttaa, jos liikaa on.

Onko tuota vielä? Välillä tulee mieleen tuoksu, en vaan koskaan kaupoilla muista asiasta kysyä... =)

Jos lulua meinaat niin suomeen ei enää tietääkseni tuoda. Mä valtuutin kaverin ulkomailta tuomaan..

Pakko sanoa että meillä taitaa olla samantyylinen maku jossain suhteissa kun meinasin sun kenkämakuun kommentoida et noi on mun kengät.. =)

onko kyse tuosta linkin lou lousta????
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-parfum/Cacharel.htm

On sama loulou. Sitä näemmä saakin suomesta,kiva juttu.

Alyssa Ashleyn musk vartalovoide, ei paljon, sipaisu molempiin käsivarsiin ja niskaan. Olen itse hajusteallerginen tiettyille väkeville hajusteille.

Nyt tekis mieli kokeilla jotain minulle uutta, mutta kuitenkin maailmalla vanha, eli mille tuoksuu Chanel 5? Onko raskas vai mieto?

morganin love de toi on miun arkituoksu, ja sitä pruiskautan rinnoille suihkauksen verran.
aattelin ostaa vielä cacharelin amor amorin ku se tuoksuu aivan ihanalle, mutten oo raskinu vielä ostaa.

kaapissa lojuu muuten rocherin tuoksua jos jonkinmoista, ei tu käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:
Avon; Bond Girl 007

Hiuksiin, niskaan , käsivarsiin sekä vaatteisiin.
( määrää/kohdetta vaihdellen, mielialan mukaan )
Bond Girl 007
Peesaan tätä!Oon ihan koukussa tähän tuoksuun! Aivan ihana.
Sit laitan suihkun jälkeen sitä vartalovoidettakin. SE on ihanan mieto
tuoksu.

Yhteistyössä