V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Silloin kun harvoin käytän, niin tuoksu on Loulou=(Lulu) ja monoi de tahiti (öljy). Oon vaan vuosien mittaan tullut tuoksuille "yliherkäksi", rupee tuoksu kun tuoksu aivastuttaa, jos liikaa on.
Onko tuota vielä? Välillä tulee mieleen tuoksu, en vaan koskaan kaupoilla muista asiasta kysyä... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Silloin kun harvoin käytän, niin tuoksu on Loulou=(Lulu) ja monoi de tahiti (öljy). Oon vaan vuosien mittaan tullut tuoksuille "yliherkäksi", rupee tuoksu kun tuoksu aivastuttaa, jos liikaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:nyt on Lancomen Qui. Suihkautan kaulaan ja siitä sipaisen ranteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:Silloin kun harvoin käytän, niin tuoksu on Loulou=(Lulu) ja monoi de tahiti (öljy). Oon vaan vuosien mittaan tullut tuoksuille "yliherkäksi", rupee tuoksu kun tuoksu aivastuttaa, jos liikaa on.
Tuo Lulu on ihan kamala, 80äluvulla sitä erhdyksessä ostin, ei ihme jos olet tuoksuille yliherkkä, tuo tuoksu kun kuuluu samaan sarjaan Poisonin kanssa.[/quote]
Lulu on ihan erilainen tuoksu kun poison vaikka vahva tuoku onkin. Sitä pitää osata laittaa vaan tarpeeksi vähän.
Mutta makuja on monenlaisia, onneksi pakko ei ole mitään ostaa....
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:silli