Tuoksuista mieleen:myskiöljy-hajuvesi saako enää mistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pepi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pepi

Vieras
Koska joskus aikoinani olen saanut semmoisen hajuvesipullon vuonna 5 laivalta ja nyt olen kovasti halunnut sitä samaa, niin kaikki vain sanoo ettei semmoista ole enää olemassakaan. kertokaa mulle mistä minä sitä tuoksua löytäisin..(.siinä pullossa on uros ja naaras merkit ristikkäin) =)

Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alyssa Ashley'n Musk on tuo tuoksu ja ainakin VikingLinen taxfree-hinnastosta löytyy vielä :)
Muistan kans teininä meillä kavereiden kans oli tuota =)

Siitä oli muistaakseni myös talkki... Ihana. Ainakin suihkugeeli, kosteusvoide, deodorantti ja EdT...

Body shopin White Musk on hieman saman tyyppinen, ja sitäkin löytyy koko sarja.

Voi miten mä toivoisin, että se olisi jo hävitetty :x! Iskee migreeni pelkästä ajatuksestakin. Tytöillä myskiä ja pojilla kourosta. Oi sitä 80-lukua...

Alyssa Ashley'n Musk on tuo tuoksu ja ainakin VikingLinen taxfree-hinnastosta löytyy vielä :)
Muistan kans teininä meillä kavereiden kans oli tuota =)
niinpä, mutta onko totta ettei sitä saa enää mistään? Saiskohan sitä mistään muualta?

http://www.perfumeemporium.com/womens-perfume/6530/Alyssa-Ashley-Musk.html

Tämä vinkkinä jos ei muualta löydy =)
Kiitos paljon;tuo het ensimmäinen purkki oli just sitä mitä olen vuositolkulla hakenu. ja tiedätkö miksi? tulee muistoon vanhat hyvät ajat. KIITOS JA KUMARRUS
=)

Alkuperäinen kirjoittaja pepi:
Koska joskus aikoinani olen saanut semmoisen hajuvesipullon vuonna 5 laivalta ja nyt olen kovasti halunnut sitä samaa, niin kaikki vain sanoo ettei semmoista ole enää olemassakaan. kertokaa mulle mistä minä sitä tuoksua löytäisin..(.siinä pullossa on uros ja naaras merkit ristikkäin) =)

käy prismassa Alyssa asley

Kuumimmat

Yhteistyössä