Ä
äiti
Vieras
tää on tätä ainaista keskustelua miten kukanenkin elää elämäsnä...mutta meillä ainakin tilanne että mun pakko mennä töihin jotta rahat riittää etes pakollisiin.mies kun ei tosiaan tienaa suuria summia ja talokin on laitettu ja laiantkin on maksettava.....ja joo sydän itkee verta kun tuo toinen muksu niin pieni vajaa 11kk...ja päivät tulee oleen pitkiä...mies menee 7 töihin ja mä 8 mut mulla menee matkoihin tunti joten lapset menee hoitoon 7 aikaan..ja mies hakee ne puoli 4..itse kun pääsen 4 aikaan olen kotona vasta 5 aikaan...ja mikä kamalinta vauva menee 7 aikaan nukkumaan...2tuntia jää aikaa oll vauvan kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!joten te jotka soimaatta töihin lähteviä...mulla on ihan kamala olo ja tiedän että vauvan paikka ois kotona,mutta meillä ei todella ole nyt vaihtoehtoja..mä olen märissy jo pai viikkoa ja olen todella ahdistunut tilanteesta..joten älkää tehkö oloa vielä kurjemmaksi...ja te jotka pystytte olemaan kotona ..olkaa onnellisia ja nauttiikaa olosta lasten kanssa!!!!!