"Tuo on ISI!"

Alkuperäinen kirjoittaja Mites teillä:
Mites usein teidän poitsut näkee isäänsä? Millaset välit niillä on isäänsä? Mites se sun ex kohtelee teidän poikia?
keväällä olivat vuoroviikoin sen luona mut nyt menny taas vanhaan malliin et exä hakee milloin hänelle sattuu sopimaan. nyt ei oo 3-4 viikkoon lapsia nähny taaskaan.
heillä tuntuu olevan hyvät välit ja pojilla onkin ikävä isiä, aina menevät mielellään sinne.
en ole ollut ikkunan takana katsomassa miten kohtelee :| :xmas:
 
Voi sun kanssas
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Eikö tolla muijalla oo ton bändin nimi tatuoituna alaselkään? Kuka nyt sellasta.....paitsi tää yksi.
eipä oo ainutlaatuinen, kuulemma todella monella samanlainen :)
Säälittää tuo sun arvomaailma. Sulle on toi bändi-ja ravintolamaailma selvästi ylitärkeitä, onneks monelle muulle ihan muut asiat kuin bändipojut, alkoholi tai känninen sekoilu ja rehvastelu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sun kanssas:
Säälittää tuo sun arvomaailma. Sulle on toi bändi-ja ravintolamaailma selvästi ylitärkeitä, onneks monelle muulle ihan muut asiat kuin bändipojut, alkoholi tai känninen sekoilu ja rehvastelu.
hyvä tietää että et seuraa mun kirjoituksia kovinkaan tarkkaan täällä etkä ole väleissä kanssani irl :) ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
no tuskin fjonga sillä haluaa leuhottaa että tuntee veskun, aika moni täältä oulun seudulta sen tuntee..:)
siinäpä se onkin kun en tunne edes varsinaisesti. meillä on ollu yhteinen työprojekti ja kai niitä jatkossakin saattaa olla.
 
mimmuli
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
no tuskin fjonga sillä haluaa leuhottaa että tuntee veskun, aika moni täältä oulun seudulta sen tuntee..:)
siinäpä se onkin kun en tunne edes varsinaisesti. meillä on ollu yhteinen työprojekti ja kai niitä jatkossakin saattaa olla.
no niinpä, sitä just meinasin että tunsit tai tiesitpä vaan veskun, niin tuskin oli tarkoitus kuitenkaan mainostaa sitä.. Vai olenko ihan väärässä?:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Menee vähä ohi aiheen mut valvoitko sen yön Fjongi? :wave: :eek:
joo valvoin :D hitto et olin ihan seis sen päivän. nukuin töissä sitten 3.5 tuntia sohvalla vaan ei auttanu. tarkoitus oli mennä nukkumaan aiemmin sitten seuraavana iltana vaan paskat. kuulin sellaisia juttuja kaverilta et kiehuin vihasta ja valvoin taas :headwall: :headwall: viime yöki meni pyöriessä ku jännitti tämä päivä aika paljon, mut nyt nukuin illalla pari tuntia ja helpotti =)
 
mimmuli
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
no niinpä, sitä just meinasin että tunsit tai tiesitpä vaan veskun, niin tuskin oli tarkoitus kuitenkaan mainostaa sitä.. Vai olenko ihan väärässä?:D
et oo, mut mä saan näköjään erittäin suuren huomion B) olo kuin madonnalla :whistle:
Noo, onhan tuo huomattu. En tiä, joillain on suuri tarve vetää sun tekemisistä/tekemättä jättämisistä se herne nokkaan, vaikka asiat eivät koskisi heitä itseään ollenkaan.. Joten huvinsa kullakin. Suotakoon se heille.:)
 
Olikos se näin
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Menee vähä ohi aiheen mut valvoitko sen yön Fjongi? :wave: :eek:
joo valvoin :D hitto et olin ihan seis sen päivän. nukuin töissä sitten 3.5 tuntia sohvalla vaan ei auttanu. tarkoitus oli mennä nukkumaan aiemmin sitten seuraavana iltana vaan paskat. kuulin sellaisia juttuja kaverilta et kiehuin vihasta ja valvoin taas :headwall: :headwall: viime yöki meni pyöriessä ku jännitti tämä päivä aika paljon, mut nyt nukuin illalla pari tuntia ja helpotti =)
Mikäs se sua valvottaa ja jännittää?

Ainakin kerroit, että joku äijä oli vissiin hermostunu sun takia sun kaverille. Oliko siinä sitten tapahtunu jotain ikävääkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli:
Noo, onhan tuo huomattu. En tiä, joillain on suuri tarve vetää sun tekemisistä/tekemättä jättämisistä se herne nokkaan, vaikka asiat eivät koskisi heitä itseään ollenkaan.. Joten huvinsa kullakin. Suotakoon se heille.:)
saa kyl ihan makoisat naurut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olikos se näin:
Mikäs se sua valvottaa ja jännittää?

Ainakin kerroit, että joku äijä oli vissiin hermostunu sun takia sun kaverille. Oliko siinä sitten tapahtunu jotain ikävääkin?
se mikä viime yönä jännitti ja yhä hieman jännittää niin en voi paljastaa täällä :)
juttu meni näin:
seukkasin syksyllä yhen miehen kanssa joka oli eroamassa vaimostaan, asuikin jo erillään. oli eronnut 2kk aiemmin jo hänestä ennenku edes tavattiin. noh, mies sitten palasi takas vaimonsa luo kertomatta mulle ja vielä vähemmän vaimolle. laittoi sitten mun kans poikki tekstarilla :LOL: mut pääpointti siis et petti mua!
nyt sillä on tullu jonkinlainen tarve ripittäytyä mun kavereille jotka se on nähny mun seurassa ehkä kerran tai kaks. hädin tuskin edes jutellu niiden kans! yrittää tehdä musta sitä paskaa vaikka ite oli.
olivat vkl törmänneet mun frendiin baarissa ja tä herra oli esitelly vaimonsa tälle mun kaverille :eek: sitten avautuminen alkoi kun vaimo oli menny käymään veskissä. vaimo oli kuullu osan kun tullu takas ja veti kilarit. hyökkäs mun kaverin kimppuun vaatien häntä kertomaan totuutta |O
mies väittää et meidän välillä ei oo tapahtunut mitään, vaimo on kuullu kaupungilla huhuja!
 

Yhteistyössä