"Tuo on ISI!"

Voi ihmisen käsi noita miehiä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Olikos se näin:
Mikäs se sua valvottaa ja jännittää?

Ainakin kerroit, että joku äijä oli vissiin hermostunu sun takia sun kaverille. Oliko siinä sitten tapahtunu jotain ikävääkin?
se mikä viime yönä jännitti ja yhä hieman jännittää niin en voi paljastaa täällä :)
juttu meni näin:
seukkasin syksyllä yhen miehen kanssa joka oli eroamassa vaimostaan, asuikin jo erillään. oli eronnut 2kk aiemmin jo hänestä ennenku edes tavattiin. noh, mies sitten palasi takas vaimonsa luo kertomatta mulle ja vielä vähemmän vaimolle. laittoi sitten mun kans poikki tekstarilla :LOL: mut pääpointti siis et petti mua!
nyt sillä on tullu jonkinlainen tarve ripittäytyä mun kavereille jotka se on nähny mun seurassa ehkä kerran tai kaks. hädin tuskin edes jutellu niiden kans! yrittää tehdä musta sitä paskaa vaikka ite oli.
olivat vkl törmänneet mun frendiin baarissa ja tä herra oli esitelly vaimonsa tälle mun kaverille :eek: sitten avautuminen alkoi kun vaimo oli menny käymään veskissä. vaimo oli kuullu osan kun tullu takas ja veti kilarit. hyökkäs mun kaverin kimppuun vaatien häntä kertomaan totuutta |O
mies väittää et meidän välillä ei oo tapahtunut mitään, vaimo on kuullu kaupungilla huhuja!
Eiköhän tuo luuseri miehekseen vastaa tasan ite teoistaan. Sitä saa mitä tilaa. Naisesta on sitten katumustilassa niin helppoa tehdä syyllinen.

Voi että nuo tekstari/huijariäijät on niin polosia ja lapsellisia. Taitaa äijällä olla vähän kuset housussa ja aiheestakin.

Jos joudut sen äijän emännän kanssa juttusille, niin kerro ihmeessä, mikä on surkea totuus. Tai voisko se sun tuttu kertoa??

 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
No ei tuo nyt mitään. Kun mie olin 2 vee nähny gorillan valokuvan eläinkirjassa, totesin kuulemma riemastuneena että: "kato isi!".
reps ja kops :LOL: mitä isi siihen? :whistle:
No eihän tuo kai mitään. Insinööri-isi naureskeli ylpeenä ja kerto kaikille tutuille (myös miulle moneen kertaan) mitä olin sanonu. Esikoinen kun olin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi ihmisen käsi noita miehiä:
Eiköhän tuo luuseri miehekseen vastaa tasan ite teoistaan. Sitä saa mitä tilaa. Naisesta on sitten katumustilassa niin helppoa tehdä syyllinen.

Voi että nuo tekstari/huijariäijät on niin polosia ja lapsellisia. Taitaa äijällä olla vähän kuset housussa ja aiheestakin.

Jos joudut sen äijän emännän kanssa juttusille, niin kerro ihmeessä, mikä on surkea totuus. Tai voisko se sun tuttu kertoa??
mä laitoin jo miehelle naamakirjassa aika vihasen viestin ja ilmoitin että jos multa tullaan kysymään niin en aio pelastaa sen nahkaa :kieh:
frendi ei uskaltanu kertoa kun se ukko sitä niin aneli.
 

Yhteistyössä