A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:No mä väittäisin, että on jo "turha" sen ikäiselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:No mä väittäisin, että on jo "turha" sen ikäiselle.
Äst, mä tarkennan kantaani.Tiedän, että siinä on niitä kirjain- ja numerojuttuja jne. Mutta lähinnä tuota 5-vuotiasta mietin, oisko kumminkin kiinnostuneempi ihan tietsikalla harjoitteleen jotain ensipelejä ja sanaharjoituksia?
Mikäpä siinä, mäkin olen katsellut tuota kyseistä masiinaa. Itse vaan ajattelisin lähipiirin lähes 5-vuotiaita, eivät olisi lainkaan kiinnostuneita ko. härpäkkeestä. Ehkä johtunee siitä, että ovat saaneet "pelata" oikealla tietokoneella.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:No mä väittäisin, että on jo "turha" sen ikäiselle.
Äst, mä tarkennan kantaani.Tiedän, että siinä on niitä kirjain- ja numerojuttuja jne. Mutta lähinnä tuota 5-vuotiasta mietin, oisko kumminkin kiinnostuneempi ihan tietsikalla harjoitteleen jotain ensipelejä ja sanaharjoituksia?
Mikäpä siinä, mäkin olen katsellut tuota kyseistä masiinaa. Itse vaan ajattelisin lähipiirin lähes 5-vuotiaita, eivät olisi lainkaan kiinnostuneita ko. härpäkkeestä. Ehkä johtunee siitä, että ovat saaneet "pelata" oikealla tietokoneella.
Niin tai tuo meidän poika on 4,5 v. Se on pyytänyt sitä joululahjaksi ja mietin että onko siitä hyötyä. On se välillä jtn pelejä tässä koneella pelannu, mutta en kyllä tuon ikäiselle antais vielä tietokonetta aktiiviseen käyttöön kun se ei loppupeleissä tietokoneesta tajua hevon kuusta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei kyllä oo turha, sehän voi opetella aakkoset sen avulla ja jopa kirjottamaan ja laskemaan.