Kokemuksia muumi-läppäristä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meiän 5-v vonkuu sellaista, mutta mitä olen nähnyt, niin en osta. Leikkikööt mieluummin oikealla tietokoneella. (Meillä lojuu vanhoja ihan riesaksi asti.)

Eniten ottaa pattiin siinä se, että se näyttö on semmonen kuin se on. Murheelisen surkea. Ja silti se maksaa 50e. Siinä on kolmekymppiä ilmaa hinnassa.

Meidän lapset ovat tykänneet siitä. Esikoinen oli 2v 10 kk v ku sen sai ja tykksä heti. Aluksi se oli vaan semmoinen leikki juttu, ku leikittiin että töitä tehdään. Sitten pikkuhiljaa alkoi ne pelit ja juttu kiinnostaa. Nyt sitten sujuvasti ne läppärissä olevat sanat kirjoittaa siihen läppäriin, ikää 4,5v nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Meiän 5-v vonkuu sellaista, mutta mitä olen nähnyt, niin en osta. Leikkikööt mieluummin oikealla tietokoneella. (Meillä lojuu vanhoja ihan riesaksi asti.)

Eniten ottaa pattiin siinä se, että se näyttö on semmonen kuin se on. Murheelisen surkea. Ja silti se maksaa 50e. Siinä on kolmekymppiä ilmaa hinnassa.

29 euroa Ideaparkista. Ostin viime viikolla lapsille sellaisen.

Täällä päin maksaa 29e..

Ei kai tuo maksa enää 50 e. Oon nähny ainaki 39 e, halvemmallakin

onko se samanlainen ku rölli-tietokone? sellasta yritin yks päivä testata mutta en osannu :ashamed: en ehkä omille lapsilleni ostais, tai sitten se kone oli jotenkin epäkunnossa tai jotain :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko se samanlainen ku rölli-tietokone? sellasta yritin yks päivä testata mutta en osannu :ashamed: en ehkä omille lapsilleni ostais, tai sitten se kone oli jotenkin epäkunnossa tai jotain :D

Ei. Rölli muistuttaa enemmän oikeata konetta, eli näppäimistö on. Muumissa ei oo ku muutama nappula verrattuna rölliin. Muumi on tarkotettu 3v ylöspäin ja röli 5v ylöspäin.

Meillä 4v sai sen synttärilahjaksi. On kuitenkin joiltain osin aika vaikea nelivuotiaalle..enemmän esikoululaiselle tarkoitettu. Vai onko jonkun alle kouluikäinen oikeasti oppinut tavaamaan? Tällä hetkellä tyttö on kiinnostunut kirjainten opettelusta ja siihen tuo on kyllä hyvä vehje. Rasittavaa tuossa on erilaiset pilipaliäänet :(

Yhteistyössä