M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Meiän 5-v vonkuu sellaista, mutta mitä olen nähnyt, niin en osta. Leikkikööt mieluummin oikealla tietokoneella. (Meillä lojuu vanhoja ihan riesaksi asti.)
Eniten ottaa pattiin siinä se, että se näyttö on semmonen kuin se on. Murheelisen surkea. Ja silti se maksaa 50e. Siinä on kolmekymppiä ilmaa hinnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Meiän 5-v vonkuu sellaista, mutta mitä olen nähnyt, niin en osta. Leikkikööt mieluummin oikealla tietokoneella. (Meillä lojuu vanhoja ihan riesaksi asti.)
Eniten ottaa pattiin siinä se, että se näyttö on semmonen kuin se on. Murheelisen surkea. Ja silti se maksaa 50e. Siinä on kolmekymppiä ilmaa hinnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko se samanlainen ku rölli-tietokone? sellasta yritin yks päivä testata mutta en osannu :ashamed: en ehkä omille lapsilleni ostais, tai sitten se kone oli jotenkin epäkunnossa tai jotain![]()