tuo mies pelaa pleikkarin gta peliä lasten nähden!

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Meillä on peliaika erikseen =) Pelaan yleensä myöhään illalla tai öisin varsinkin nettimoninpelejä.
Kuka teillä tän peliajan on määritellyt? :D Miehiä on niin hankala kieltää, kun se otetaan heti mäkättämisenä (no ehkä se sitä onkin), pitäis äijän itte tajuta ettei tuo oo niin hyvä homma nyt pelailla lasten aikaan, täällä on 1,5-vuotias ja 5-vuotias näkemässä :|
Kyllä pitäis ukon itekin ymmärtää :/ (minä ainakin =) ) Ja tulee riita tai ei, niin pistä masiina kylmän rauhallisesti kiinni! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siili:
Miten joku ottaa itelleen miehen oka pelaa pleikkaa?
Onko ymmärrettävämpää, jos pelaa x-boxilla tai wiillä :xmas: ??
Joku ottaa itselleen miehen, joka pelaa pleikkaa, koska ei näe siinä mitään kummallista. Ehkäpä jopa pitää sitä hyvänä puolena, kun tykkää samoista asioista kun itse?

Mä ainakin pelaan itsekin, olen 25v. Mies on 30v.
Pääasiassa meillä pelataan soittopelejä (guitar herot) ja tieto-, tasapaino- urheilu-, ym. pelejä.

Onko se aikuisempaa pelata trivialia tai aliasta pöydän ääressä, kun buzzia pleikalla? (tiedoksi; se on tietovisa-peli)

Tekeekö se ihmisestä lapsellisen ja huonomman kumppanin, jos tykkää pelata lasten lautapelejä?
 
joo
meillä mies 35v ja pelaa myös kyseistä peliä lasten nähden sekä jotakin örkki peliä jossa veri vaa lentää.nauraa vain eikä ees häpeä!hänen mielestää eivät saa mitää esimerkkejä tai traumoja kun muka tietävät että on vaa leikkiä.yritän parhaani mukaan ohjata heidät huoneisiinsa tai huomiota muuhun,aina vaa ei onnistu tai ehi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Siili:
Miten joku ottaa itelleen miehen oka pelaa pleikkaa?
Onko ymmärrettävämpää, jos pelaa x-boxilla tai wiillä :xmas: ??
Joku ottaa itselleen miehen, joka pelaa pleikkaa, koska ei näe siinä mitään kummallista. Ehkäpä jopa pitää sitä hyvänä puolena, kun tykkää samoista asioista kun itse?

Mä ainakin pelaan itsekin, olen 25v. Mies on 30v.
Pääasiassa meillä pelataan soittopelejä (guitar herot) ja tieto-, tasapaino- urheilu-, ym. pelejä.

Onko se aikuisempaa pelata trivialia tai aliasta pöydän ääressä, kun buzzia pleikalla? (tiedoksi; se on tietovisa-peli)

Tekeekö se ihmisestä lapsellisen ja huonomman kumppanin, jos tykkää pelata lasten lautapelejä?
Ei tosiaankaan! Ne vasta mukavia onkin!
 

Yhteistyössä