tuo mies pelaa pleikkarin gta peliä lasten nähden!

Siili
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
eihän tuo oo vielä ollenkaan paha...
mä itse ostin miehelle synttärilahjaksi silent hill 5 ja se pelas sitä alkuillasta kerran et lapset sivusilmällä näki..
painajaisia tuli ja äiti pisti pelin jemmaan ku seuraavana iltana rupes taas pelamaaan..
harmi vaan jemma on niin hiton hyvä etten mä muista mikä se oli :ashamed: :whistle:
Siis sulla on siellä myös yks iso lapsi, joka jatkaa seuraavanakin iltana välittämättä lasten painajaisista. Mistä te löydätte näitä vastuuttomia retalaita, joilta pitää jemmata jotakin? Minä en kyllä alkais miehelle äidiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
saako kysyä et minkä ikänen mies pelaa vielä pleikalla?? :whistle:
Mä täytän 30v. kesällä ja mulla on pleikkari. :whistle: Ja olen nainen. :D Niin ja mulla on useampi gta-peli. :whistle: :xmas:
no mä en edes tiiä mikä on gta peli mut peli ku peli :whistle: :D
Mä en ole niin rajoittunut, että ajattelisin pelaamisella olevan jonkun ikärajan. :xmas: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
SE on hyvä ja hieno peli, joten menkää lastenne kanssa ulos ja antakaa miestenne pelata.
No onhan se varmasti ihan kiva peli ja saa sitä pelata sillon, kun ei ole näitä pieniä ihmisiä näkemässä sitä :) eli iltaisin/öisin saa pelata niin paljon kun sielu sietää. Nyt emme mene ulos kun kohta on ruoka ja pienemmän päiväunet.

Ärsyttää vaan tuo asenne, että ei ne lapset tajuu mitä siinä tapahtuu ja mitä väliä, ei siitä mitään painajaisia tai muita traumoja saa :kieh: Mä oon mieluummin ylihysteerinen ku hälläväliä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
saako kysyä et minkä ikänen mies pelaa vielä pleikalla?? :whistle:
Täällä pelaa 28v nainen samaa peliä pleikalla :wave:
ahaa,okei,mä olen sit poikkeus :)
En usko että olet poikkeus. Tykkään myös palata lautapelejä lasten kanssa. Oikeastaan ihan kaikenlainen pelaaminen käy :D
Taitaa olla minun tapani rentoutua vaikka hyvin vähälle on pelaaminen jäänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
SE on hyvä ja hieno peli, joten menkää lastenne kanssa ulos ja antakaa miestenne pelata.
No onhan se varmasti ihan kiva peli ja saa sitä pelata sillon, kun ei ole näitä pieniä ihmisiä näkemässä sitä :) eli iltaisin/öisin saa pelata niin paljon kun sielu sietää. Nyt emme mene ulos kun kohta on ruoka ja pienemmän päiväunet.

Ärsyttää vaan tuo asenne, että ei ne lapset tajuu mitä siinä tapahtuu ja mitä väliä, ei siitä mitään painajaisia tai muita traumoja saa :kieh: Mä oon mieluummin ylihysteerinen ku hälläväliä.
Et ole yhtään ylihysteerinen. Kyllä osa peleistä todellakin on niin raakoja, ettei ole tosiaan sopivaa lasten silmille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
saako kysyä et minkä ikänen mies pelaa vielä pleikalla?? :whistle:
Täällä pelaa 28v nainen samaa peliä pleikalla :wave:
ahaa,okei,mä olen sit poikkeus :)
Minä ainakin olen 80-luvun pelikoneiden kasvattama. Minä tykkään pelaamisesta ja nyt me pelataan esikoisen kanssa yhdessä erilaisia pelejä joissa on kaksinpelin mahdollisuus.
Mukavaa yhteistä ajanvietettä sadepäiville. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Et ole yhtään ylihysteerinen. Kyllä osa peleistä todellakin on niin raakoja, ettei ole tosiaan sopivaa lasten silmille.
Tässä olen samaa mieltä. Kuinka moni katsoisi kauhuelokuvia lasten nähden? Tuo GTA rinnastuu kummisetä-elokuviin.
 
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Et ole yhtään ylihysteerinen. Kyllä osa peleistä todellakin on niin raakoja, ettei ole tosiaan sopivaa lasten silmille.
Tässä olen samaa mieltä. Kuinka moni katsoisi kauhuelokuvia lasten nähden? Tuo GTA rinnastuu kummisetä-elokuviin.
Niin rinnastuu. Ja moneen muuhunkin elokuvaan joissa k15 voisi olla ehkä isompikin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Itse toivoisin että jos minusta tulisi niin typerä ja ajattelematon vanhempi että pelaisin lasten edessä tätä kyseistä peliä(jota siis myös pelaan joskus) niin mieheni laittaisi pleikan kiinni ja kehottaisi minua ottamaan aivot käyttöön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Meillä on peliaika erikseen =) Pelaan yleensä myöhään illalla tai öisin varsinkin nettimoninpelejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
mene ja sammuta koko masiina ja heitä se peli kuusee, jos se sun ukkos ei muuten tajua!! Se on pienempi paha kuin se että ukkos pelaa lasten nähden gta:ta myös huomenna ja ylihuomenna jne...
Mutta käy sanomassa ensin myrsky varoitus ukolles, eli jos peli ei sammu niin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Voisiko mies pelata peliä vaikka kuulokkeet korvilla?
 
[/quote]

Minä ainakin olen 80-luvun pelikoneiden kasvattama. Minä tykkään pelaamisesta ja nyt me pelataan esikoisen kanssa yhdessä erilaisia pelejä joissa on kaksinpelin mahdollisuus.
Mukavaa yhteistä ajanvietettä sadepäiville. =) [/quote]

Kuten myös =) Commodore 64 ja Amiga olivat pentuna must juttuja. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Meillä on peliaika erikseen =) Pelaan yleensä myöhään illalla tai öisin varsinkin nettimoninpelejä.
Kuka teillä tän peliajan on määritellyt? :D Miehiä on niin hankala kieltää, kun se otetaan heti mäkättämisenä (no ehkä se sitä onkin), pitäis äijän itte tajuta ettei tuo oo niin hyvä homma nyt pelailla lasten aikaan, täällä on 1,5-vuotias ja 5-vuotias näkemässä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Voisiko mies pelata peliä vaikka kuulokkeet korvilla?
Meillä ei ole langattomia kuulokkeita :( Noista perus kuulokkeista ei taida johto riittää.. äh, mää meen nyt antamaan lapsille ruokaa, jospa se mieskin sammuttais ton koneen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Meillä on peliaika erikseen =) Pelaan yleensä myöhään illalla tai öisin varsinkin nettimoninpelejä.
Kuka teillä tän peliajan on määritellyt? :D
Mun mielestä pitäisi ilman keskustelujakin hoksata että sellaiset pelit ja elokuvat jotka eivät sovi lapsille ovat päällä vain lapsosten nukkumaanmenon jälkeen tai kun eivät ole paikalla. Se on sitä "omaa aikaa".
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Voisiko mies pelata peliä vaikka kuulokkeet korvilla?
Meillä ei ole langattomia kuulokkeita :( Noista perus kuulokkeista ei taida johto riittää.. äh, mää meen nyt antamaan lapsille ruokaa, jospa se mieskin sammuttais ton koneen..
No hommatkaa sellaiset. On sekin jo parempi kun niitä ääniä ei kuulu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Jaa, nyt sitten pitäis vissiin osata päättää, kummasta on enemmän haittaa lapsia ajatellen, siitä että mies pelaa tota helvatan peliä just nyt, vai siitä että mä menen ja sammutan koko vehkeen ja tulee riita :/
Tarvitsette erillisen pelihuoneen :)
 

Yhteistyössä