ccc
Alkuperäinen kirjoittaja Kuule ihan oikeesti:Mulle tulee heti mieleen Aurinkokunnan aikanaan aloittama ketju, jossa kertoi, miten tympäisi, kun oksennustaudin aikana hän itse, raskaana ollessaan hoiti yötä päivää oksentavia lapsiaan vieläpä itsekin oksentaen. Ja mies ei ronkkaansa nostanut.
Ja nyt sitten tämä. Tulee oikeasti paha ja ärtynyt mieli, että miten joku suostuu ja alistuukin joka asiaan. Miehellä pitä olla hyvä olo ja itse pannaan omat tarpeet täysin taka-alalle. Mutta kaitpa se on sitä epätoivoa ja turtumusta, kun tietää, ettei toinen muutu eikä opi.
Itse en moiseen alkaisi. Jokaisella on oikeus uneen ja kuulluksi tulemiseen. Ja eikös ne sairaat lapset kuulu hoitaa yhdessä, varsinkin jos niitä on niinkin suuri määrä, kuin Aurinkokunnalla? Vieläpä äidin ollessa raskaana ja itsekin sairaana.
Harmillisen itsekäs ja kypsymätön tuntuu tämä mies olevan.
Mulle tuli mieleen ketju, jossa Aurinkokunta ihmetteli miten hoitaa ostokset kun on vauva jne.
Mies ei osaa =/
En katselisi tuollaista miestä mutta toisaalta kyllä naisen pitää antaa miehen käydä kaupassa, jos haluaa että oppii joku päivä!
Ja pitää sanoa vastaan!
Tulee mieleen, että miestä hyysätään, hoidetaan ja paijataan kuin lasta.
En pahalla, mutta valitettavasti tulee mieleen =/