P
p
Vieras
Vituttaa niin suunnattomasti. Eilen veti taas sellaise kännit että oksat pois, nyt loiventelee tuossa sohvalla lonkerolla oloaan. Ei kuulemma ole paha jos muutaman ottaa. Niin ja aina löytyy syitä, huomenna pitää jalkapallopelin jälkeen käydä muutamalla, ti on jotain että voi juoda muutaman, ke ja to menee ehkä ilman, mutta sitten onkin taas ihana perjantai että voi juoda kun on viikonloppu. Mä en vaan enää jaksa nakuttaa tästä asiasta. Oon rv27 ja tähän asti mies on olut ilman yhtään olutta raskausaikanani 5 päivää!!!Siis miettikää 5 päivää!
Te joilla on kokemusta tollaisista tissuttelioista, onko mikään muuttunut lapsen tulon jälkeen. Itse en usko että se lapsi mitään muuttaa. Oon vaatinut kun mulla äitiysloma alkaa teen kirjallisen sopimuksen että mies on juomatta lapsen syntymään asti yhtään olutta. On luvannut allekirjoittaa sen, en vaan enää usko että sekään auttaa.
Oon niin väsyny tästä asiasta. Vaikka kyse on muutamasta pullosta illassa on se kuitenkin iso asia.
Onko mitään vinkkejä tai apuja miten tästä eteenpäin..
Te joilla on kokemusta tollaisista tissuttelioista, onko mikään muuttunut lapsen tulon jälkeen. Itse en usko että se lapsi mitään muuttaa. Oon vaatinut kun mulla äitiysloma alkaa teen kirjallisen sopimuksen että mies on juomatta lapsen syntymään asti yhtään olutta. On luvannut allekirjoittaa sen, en vaan enää usko että sekään auttaa.
Oon niin väsyny tästä asiasta. Vaikka kyse on muutamasta pullosta illassa on se kuitenkin iso asia.
Onko mitään vinkkejä tai apuja miten tästä eteenpäin..