Tuntuupa pahalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Siis mä yleisesti ottaen inhoan vatvoa asioita jotka ei mulle kuulu mut nyt tuntuu niin pahalta et pakko..
Hyvin läheisen sukulais pojan piti saada esikoinen joskus syksymmällä, kävivät ultrassa ja kuuntelemassa sydänäänet ja kaikki..
Toisella oli vauvan kuvakin lompakossa..
No nyt tää neiti olikin käynyt tekemässä abortin ilmeisesti just viikolla 12 ja laittanut vaan pahoitteluviestin pojalle..
Siis anteeksi mitä!!!???
Siis ilmeisesti tää lapsi oli vielä suhteellisen suunniteltukin et mä voin oikeesti tosi pahoin, en tajua, en käsitä..
Ja juu, eivät ole yhdessä enää, typerintä on että poika kärsii siitäkin ja just käskin sen soittaa laskujaan selviksi ettei mene ulosottoon kun toinen niin masentunut..
Sitten tää ihana tyttis vielä vaatii siltä jotain vuokran rippeitä takaisin mitkä on maksanut..

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Kerrankin pidän turpani kiinni kun sieltä ei mitään järkeväää tulis.
Sukulaispojalle jaksamista!

Mä vielä tapasinkin ton tytön pari kertaa ja vaikutti niin mukavalta.
Siis mua ihan etoo, miten kukaan voi tehdä noin !! :/

paha sanoo ku ei tiedä taustoja tms. mutta jos eivät enää ees ole yhdessä ja jos kovinkin nuoria... niin tyttöhän sen vastuun lopulta kantaa.
Avaanko sateenvarjon.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
paha sanoo ku ei tiedä taustoja tms. mutta jos eivät enää ees ole yhdessä ja jos kovinkin nuoria... niin tyttöhän sen vastuun lopulta kantaa.
Avaanko sateenvarjon.

No sen verran noita taustoja jo sanoin että tuo tais ihan suunniteltu lapsi olla ja just muuttivat isompaan asuntoonkin.
Ja siis abortissa ei ole mitään, mutta toi tilanne kokonaisuudessaan.

Yhteistyössä