Tuntuuko kivuton supistus miltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla nyt viikkoja 22.. Muutaman viikon ajan tuntunut supistuksia, en osaa sanoa ovatko kipeitä vai mitä.. Maha siis menee ihan kovaksi ja silloin tuntuu ns "ilkeältä", ei siis varsinaisesti satu, mutta jotain inhottavaa tuntua noissa on.. Välillä supistus tulee siten, että mahan kovuus tuntuu vain toisella puolella mahaa.. Onkohan nämä vaan nuita harmittomia kivuttomia supistuksia vai pitäiskö näistä huolestua..? Mulla ens viikolla neuvolassa käynti, kysyn tietenkin siellä, mutta nyt mietin näitä täällä...

Harjoitussupistuksilta nuo kuulostaa, tuskin tarvitsee huolestua. Kannattaahan tietenkin puhua neuvolassa jos huolestuttaa, mutta minusta kuulostaa ihan harmittomilta harjoitussupistuksilta. Minullakin ne tuntui juuri tuollaisilta "hankalilta", eli ei kipua mutta tuli hankala puristava olo. Ja kyllä niitä voi olla vain toisella puolella.

Joo joo... Noi on ihan tavis harjoitussuppareita, ja kyllä niiden kuuluu tuntua epämiellyttäviltä. Synnytyssupparit tuntuu sitten 99 prosentilla jo paljon enemmän kuin inhottavalta ja ikävältä.

Mulla kans alkoi niitä tulemaan joskus puolen välin aikaan. Ja tosiaan ei kipeitä olleet, sellainen painon tunne tuli ja muutenkin epämukava hieman. Ja maha tietty kovettui. Joskus tosiaan noin vaan että toiselta puolelta, ei koko kohtu. Ja niitä on vieläkin, varmaan jatkuu loppuun asti..