Tuntuu turhalta kun löysin mieheni vasta 32v.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäreilua.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäreilua.

Vieras
Yksi pari meni juuri kihloihin 18v.Mua niin harmittaa.Me ei keritty tekemään kuin yksi lapsi kun vasta vanhana tavattiin ja yritettiin vuosia lasta.Mietin että mitä järkeä on yhdessä olla kun emme saa suurperhettä emme mitään.

No miksi pitää miehestä kiinni kun arki jo tullut?haluaisin kuitenkin isomman perheen ja mulla ehkä olis 5v vielä aikaa se tehdä.Lisäksi mieheni kuin käytetty tavara sen verran paljon ollut työttöystäviä ennen minua.

ap:lle
tuntuu turhalta, kun löysin nykyisen mieheni 17-vuotiaana, nyt olen 32v ja 4 lapsen äiti. Minun osalta on jäänyt nuoruus elämättä. Saatan olla mummo jo 40 kymppisenä.
Eikö ap, tää mun marina tunnu turhalta? Juu, tuntuu, aivan samoin kuin omasi!
Olen iloinen perheestäni, vaikka en ole koskaan elänyt omaa elämää. Ole sinä kiitollinen, että olet saanut elää itsellesi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja epäreilua:
No miksi pitää miehestä kiinni kun arki jo tullut?haluaisin kuitenkin isomman perheen ja mulla ehkä olis 5v vielä aikaa se tehdä.Lisäksi mieheni kuin käytetty tavara sen verran paljon ollut työttöystäviä ennen minua.

no jos olet 32v löytänyt miehesi ja sinulla ei ole ollut tuohon ikään mennen paljon poikaystäviä, niin olet selvästi ruma = pidä kiinni, mitä olet saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja epäreilua.:
Yksi pari meni juuri kihloihin 18v.Mua niin harmittaa.Me ei keritty tekemään kuin yksi lapsi kun vasta vanhana tavattiin ja yritettiin vuosia lasta. Mietin että mitä järkeä on yhdessä olla kun emme saa suurperhettä emme mitään.

Onnellinen voi olla ilman suurperhettäkin. Syitä yhdessä oloon on esimerkiksi se yksi lapsi ja keskinäinen rakkaus? Ja toisaalta, saisitko suurperhettä, jos ette olisi yhdessä?

Ymmärrän sua muuten paitsi en sen kommentin osalta, että 'mitä järkeä on yhdessä olla kun emme saa suurperhettä emme mitään'. Mulla on exän kanssa ihanat täysikää lähestyvät lapset ja tässä uusperheessämme pieni lapsi. Silti välillä tuntuu, että voi kun olisi ehtinyt saada vielä sisaren tälle pienokaiselle eli olisimme tavanneet aiemmin. Olen todella kiitollinen lapsistani. Minkäs sitä lapsellisille ajatuksilleen välillä mahtaa ja omiini ainakin vaikuttaa se, että siskoni on astumassa perhe-elämämaailmaan ja heillä on niin paljon lapsisuunnitelmia. Jaksamista sulle ja koitahan nauttia kaikesta siitä mitä sulla on.

Alkuperäinen kirjoittaja epäreilua.:
Yksi pari meni juuri kihloihin 18v.Mua niin harmittaa.Me ei keritty tekemään kuin yksi lapsi kun vasta vanhana tavattiin ja yritettiin vuosia lasta.Mietin että mitä järkeä on yhdessä olla kun emme saa suurperhettä emme mitään.

Täh? Oletteko yhdessä vain ja ainoastaan sen takia, että saisitte mahdollisimman monta lasta ja ehdit suorittamaan? No, et sä sitä enää saa välttämättä kenekään muunkaan kanssa enää. Sehän nyt riippuu siitä, että haluatko olla yksin vai yhdessä. Itse ongelma taas ei ehkä paljoakaan muutu.

Outo ajattelutapa. En mä ole mieheni kanssa vain lapsehankintamielessä. Kyllä se suhde ja rakkaus on se tärkein elementti.

Alkuperäinen kirjoittaja epäreilua:

No mitäs väliä/vaikutusta sillä tyttöystävien määrällä on mihinkään?:D Kertoisitko?

No olihan mulla poikaystäviä ja ex-mieskin ennen tätä avioliittoa.Aluksi mieheni tuntui sielunkumppanilta mutta nykyään en tiedä tunnenko enää mitään.Hän on halunnut vasta 30v naimisiin ja perheen eli vain 1lapsen.Minä olisin halunnut löytää hänet jo 20v ja perustaa perheen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No olihan mulla poikaystäviä ja ex-mieskin ennen tätä avioliittoa.Aluksi mieheni tuntui sielunkumppanilta mutta nykyään en tiedä tunnenko enää mitään.Hän on halunnut vasta 30v naimisiin ja perheen eli vain 1lapsen.Minä olisin halunnut löytää hänet jo 20v ja perustaa perheen.

No mut aattele, onhan sulla jo kaksi lasta vaikka vain toinen asuu sun luonas.

Mitä epäreilua se on? Sentään löysitte ja saitte toisenne! Tunnen neljääkymppiä käyvän pariskunnan, menivät naimisiin alle 20-vuotiaina, mutta lapsia eivät ole hoidoista huolimatta koskaan saaneet. Ovat kuitenkin onnellisia kahdestaankin.

Itse löysin mieheni 17-vuotiaana ja mua taas harmittaa se, että ei muutamaa vuotta aikaisemmin tavattu. Olisi jäänyt monet turhat säädöt nuoruudessa tekemättä. Nyt ollaan kyllä jo yli 3kymppisiä ja edelleen onnellisesti yhdessä.

Yhteistyössä