Tuntuu kuin minua olisi huijattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostin huutiksesta lapselle Lassie (supratec ) haalarin kevääksi. Haalarin kuvauksessa luki että uutta vastaava eikä kulunut edes takapuolesta.. Hyväuskoisena huusin haalarin ja maksoin siitä 43? (sisälsi pk:t 7.90 ). Sain haalarin ja petyin.. Pinttynyttä likaa, kulumaa ja polvet sekä takamus "karhentunut". Ei siis uudenveroinen niinkuin oli kuvauksessa.
Otin yhteyttä myyjään. Sanoin että haalari menee meillä ns. huonompana rapakelien haalarina mutta toivoisin myyjän hyvittävän virheellisen kuvauksen.. Myyjä ehdotti hyvitykseksi bodyja ( 4kpl, käytettyjä ) En halunnut niitä, koska niitä meillä on jo ihan riittävästi kyseistä kokoa.. Laitoin tilinumeroni ja pyysin "omantunnon mukaista" hyvitystä. Sain 5?!
Laitoin viestin jossa kiitin mutta kerroin että en ihan ollut tyytyväinen ja kehotin jatkossa olemaan rehellinen noissa kohteen kuvauksissa..
Annoin kohteesta neutraalin palautteen.. Sain negatiivisen ja haukut päälle!!!

Huutiksen ylläpito poisti (pyynnöstäni ) negatiivisen palautteen koska "moka" tässä kaupassa oli myyjän.

Tänään käsittelin haalarin pahimmat tahrat ja pinttymät tahranpoistoaineella ja olin laittamassa haalaria pesukoneeseen.. Haalarihan kuuluu pestä nurinpäin ja yllätys, yllätys!!!! Toisen lahkeen vuorikankaan sisäsauma on revennyt reilun kymmenen sentin matkalta.. Siis siinä on ammottava reikä!
Liekö jäänyt myyjältä huomaamatta tämäkin pikkuinen epäkohta.. =(

Koska olin kuitenkin ehtinyt jo haalarin käsitellä tahranpoistoaineella niin kaupan purku ei tietysti enää tule kysymykseen vaan minä kai sitten vaan nielen tappioni!

Että tämmönen vuodatus! Nyt kyllä suoraan sanoen v.tuttaa....

Ihmettelen vaan että jos myyjä on pessyt haalarin myyntiin laittaessa niin eikö muka ole reikää huomannut, vai onkohan edes vaivautunut haalaria nurinpäin eli ohjeiden mukaan pesemään!
Haalarissa kuitenkin oli erittäin voimakas pesuaineen "tuoksu" joten siitä päättelin sen olevan sentään pesty.

Taidanpa vastedes tehdä haalari hankinnat ihan kaupasta.. Näin tuo myyjäkin minua kehotti.. Ei kuulemma voi olettaa saavansa uudenveroista jos käytettyä ostaa =)

no on kyllä älytön hinta vaikka 5 ekee putoski,rikkinäinen ja kulunu ni ei kyllä paljoo maksas jos vaik kirpparilta ostas.inhottava ku niitä tommosia myyyjiä on.

Alkuperäinen kirjoittaja :
oleppa jatkossa tarkkana itse.Huutiksessa moni valehtelee minkä kerkiävät.Saavat näin hyvät rahat huijauksella.

Ei luulisi epärehellisen myyjän kauaa myyvän huutiksessa, itse ajattelen niin että mielummin vaikka vähän liioittelen tuotteen "virheitä" kuin kaunistelen..
Mutta kukin tavallaan =(

Jos ostan huutiksesta tai muuten netin kautta käytettyä niin ostan vaan jos pystyn itse hakemaan tavaran ja tarkistamaan sen kunnon. Huijareita on sen verran liikkeellä .

Ostin just yli 30e päiväpeiton joka oli myyjän mukaan hyväkuntoinen, peitto tuli ja täynnä kuola ja likaläikkiä sekä kangas parista kohtaa rikki. En enää osta mitään huutiksesta ellen nouda tuotetta.

Sitä kyllä ap:n jutussa ihmettelen, että oli ap:n palautteeseen vastannut että kulumat näkyvät kuvassa. En ite niitä kyllä näe siinä, vaikea saada selkoa. Ja jos on kulumaa, eikö sellaiset pitäisi mainita tekstissäkin, eikä luottaa siihen, että huutaja tarkistaa kuvan suurennuslasin kanssa..?

Ja juu, en ostaisi huutonetistä tuohon hintaan haalaria, etenkään jos myyjällä noinkin vähän palautteita.

Muoks. Siis pinttymät, ei kulumat.

Ei kuulosta hyvältä. Minustakin tuo maksamasi summa on kyllä aivan liikaa käytetystä haalarista, vaikkakin sitten uudenveroisesta. Lassiesta maksaisin käytettynä ehkä kympin, kalliimmista merkeistä sitten enemmän. Eihän nuo tosiaan uutenakaan maksa kuin 39 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Ei kuulosta hyvältä. Minustakin tuo maksamasi summa on kyllä aivan liikaa käytetystä haalarista, vaikkakin sitten uudenveroisesta. Lassiesta maksaisin käytettynä ehkä kympin, kalliimmista merkeistä sitten enemmän. Eihän nuo tosiaan uutenakaan maksa kuin 39 euroa.

Juu eikä toi puku ollut edes uudenveroinen jos on pinttymää, mistä ei tekstissä kertonut. Mie en ehkäpä jättäis tuota asiaa tuohon, jos oisin ap. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
minä en ymmärrä miksi te maksatte nuin paljon käytetystä vaikka ois uutta vastaava... uuden saat kaupasta 60? jonathanin ja se on ainakin sit uusi

Jotkut kannattavat kierrätystä

Juu, niin teen minäkin, mutta järjen kanssa, kohtuullisilla hinnoilla. Käytetyn järkevä hinta on noin kolmasosa uuden hinnasta, maksimissaan puolet.

ikäväähän tuo on, mutta ap ei selvästikään tiedä hinnoista mitään jos maksaa käytetystä noin paljon. Harmittaa varmasti, anna se nega ja mieti jatkossa tarkasti mitä huudat. En itse osta enää huutiksesta lastenvaatteita kun todellakin uusia saa halvemmalla.

Itsekkin toimin myyjänä huuto.netissä ja yritä parhaani mukaan "liioitella" viat, ettei sitten ostajan tarvitse pettyä. Kerran olen joutunut pettymään ostamaani tuotteeseen,mutta sain sen palautettua. Palautteita minulla on lähelle 500,että kokemusta kuitenkin jonkin verran on. Sitä vaan, että ei siellä kaikki huijareita ole ja ihan hyviäkin tuotteita sieltä saa. Ikävää kyllä tuo ap:n tilanne. minä olisin vaatinut saada palauttaa koko haalarin.

Yhteistyössä