Tuntuu jotenkin kun tässä viidettä viikkoa menen että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
tuo 3,9 kiloa miinusta on jotenkin tosi vähän :o

En ole kyllä liikuntaa pahemmin harrastanut ja herkkuiltoja on kerran viikossa yksi siis.

Mutta kuitenkin,kauheitakin kärsimyksiä ja itsensä kanssa kamppailuja on näitten viikkojen aikoina ollut ja tuo tulos tuntuu niin laimealta.

Toisaalta olisin voinut tässä ajassa helposti lihoakin tuon määrän B)

Tuntuu vaan nyt tällä hetkellä ainakin siltä että VITSIT KUN TÄÄ ON RANKKAA PUUHAA!Henkisesti lähinnä :ashamed:

Mä lopetin juuri viiden viikon jälkeen dieetin kun oli lähtenyt vain jotain 2-3 kiloa. Ajattelin kyllä tosin jatkaa ja muutenkin olen nyt yrittänyt syödä kevyesti ilman pistelaskua. Vaikka niinhän sitä aina yrittää :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 21:03 Rötväles kirjoitti:
Mä lopetin juuri viiden viikon jälkeen dieetin kun oli lähtenyt vain jotain 2-3 kiloa. Ajattelin kyllä tosin jatkaa ja muutenkin olen nyt yrittänyt syödä kevyesti ilman pistelaskua. Vaikka niinhän sitä aina yrittää :whistle:

Vähän tulee kanssa sellainen luovutanko fiilis..Vaan en luovuta , ainakaan ennen tän viikon punnitusta torstaina B)

Tahtoisin kanssa yrittää syödä kevyesti ilman pisteiden laskua,olo on sellainen että olisin vankilassa kun en saa syödä mitä haluan milloin haluan :laugh:

Ja koitan mukamas vakuutella itselleni että ihan varmasti pystyisin tiputtamaan ja syömään järkevästi ilman pisteitäkin,,,itsestäni en tosissaan silti usko että pystyisin...

Mutta tsemiä sullekin ja tule kertomaan onnistuuko elämä kevyesti ilman pisteitä =)

No eipä tässä paljon kertomista ole :whistle:
Koko ajan mukamas kamala nälkä ja syötyä tulee tietysti sitä mukaa. Mutta positiivistä on se, että olen tänään vetänyt nälkääni aivan hanittoman määrän vihersalaattia, jossa uunissa paistetun kanankoiven paloja. Nyt vasta hoksasin että sehän on oikeastaan aika kevyttä, mutta kun aina ei jaksaisi tuota pupun ruokaa vetää vaikka siinä nyt lihaakin oli mukana.

Mulla kohta kuukausi takana ( Keventäjiä), eikä paino ole pudonnut kuin 2,9kg. Liikuntaa harrastan melkein päivittäin. Reisistä hieman huomaa kaventumista, mutta ei ehkä muuten.........Mut en mä luovuta, niin hyvään vauhtiin olen tässä elämäntapa muutoksessa päässyt :wave:

eilen aamulla kaupassa, mulle tuli sellanen fiilis pitkästä aikaa, että kaikkea ois tehny mieli ostaa...Loin jopa keksi hyllyyn toisen silmäyksen...Mutta kun sen hokasin pelästyin ja palasin ruotuun...Noh...Oikeesti vielä kaupasta kotiin ajellessa (ostokset terveellisisä) oli sellanen olo, että rupeen mässäileen....
Mutta niin se vaan meni ohi ilman mitään mässäystä...Ja muuten mulla on kanssa viides viikko juuri menossa :D ehkä tää on joku viiden viikon laihdutuksen kriisipiste
:laugh: :laugh: :laugh:
Mäkään en nyt ainakaan seuraavaan kolmeen viikkoon aijo luovuttaa...Haluan nähdä paljon seurav kuukauden aikana putoo...Koska pudotettavaa on vielä normaali painoon 7 kiloa...<br><br>

Juu, mun mielestä kans Henrietta sulla ei ole huolen häivääkään :D
Onnittelut pistän ropisemaan moisesta pudotuksesta noin lyhyessä ajassa :flower:

Ja miten se menikään, et mitä hitaampi tahti alaspäin, myös on sitä pysyvämpi :D B)

(teksti lainattu kutri.net sivustolta).

--> Runsaasti ylipainoiset (ylipainoa yli 30 kiloa) voivat aluksi laihtua jopa 1-2 kiloa viikossa.
--> Muilla ylipainoisilla tahti on yleensä ensimmäisiä viikkoja lukuunottamatta n. 0,5-1 kg viikossa.
--> Normaalipainon puolelle siirryttäessä pudotustahdin pitäisi olla 0,25-0,5 kg viikossa.

Teoriassa: 7000 kcalin vaje = laihdut kilon = menetät 750 grammaa rasvaa ja 250 grammaa rasvatonta kudosta (= sidekudoksia, lihasta ja vettä).

Elimistösi polttaa vartalostasi mieluiten sitä ainetta, mitä siellä on eniten.
--> Aluksi, jos olet hyvin ylipainoinen, se polttaa ensisijaisesti rasvaa ja toissijaisesti lihasta.
--> Myöhemmin, kun rasvan suhteellinen määrä vartalossasi vähenee, elimistösi alkaa käyttää yhä enenevässä määrin lihasta ravinnokseen.

:flower: Joten ole ihan tyytyväinen pudotus tahtiisi. Ja etkös ole kohta puolessa välissä tavoitettasi?? =) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 14:11 Ljusa kirjoitti:
(teksti lainattu kutri.net sivustolta).

--> Runsaasti ylipainoiset (ylipainoa yli 30 kiloa) voivat aluksi laihtua jopa 1-2 kiloa viikossa.
--> Muilla ylipainoisilla tahti on yleensä ensimmäisiä viikkoja lukuunottamatta n. 0,5-1 kg viikossa.
--> Normaalipainon puolelle siirryttäessä pudotustahdin pitäisi olla 0,25-0,5 kg viikossa.

Teoriassa: 7000 kcalin vaje = laihdut kilon = menetät 750 grammaa rasvaa ja 250 grammaa rasvatonta kudosta (= sidekudoksia, lihasta ja vettä).

Elimistösi polttaa vartalostasi mieluiten sitä ainetta, mitä siellä on eniten.
--> Aluksi, jos olet hyvin ylipainoinen, se polttaa ensisijaisesti rasvaa ja toissijaisesti lihasta.
--> Myöhemmin, kun rasvan suhteellinen määrä vartalossasi vähenee, elimistösi alkaa käyttää yhä enenevässä määrin lihasta ravinnokseen.

:flower: Joten ole ihan tyytyväinen pudotus tahtiisi. Ja etkös ole kohta puolessa välissä tavoitettasi?? =)

Itseasiassa viime punnituksen(1.2)mukaan olen jo yli puolenvälin.

:D Nyt tarttis saada sitä liikuntaa mukaan!kun sais aikaiseksi!!!

Mä oon alkanut liikkua 4krt viikossa; enää puuttuu se, että kiloja putois. Muuten kyllä upea olo. B) Ja sehän oli se mun jutun pointti. Että on energiaa ja pirteyttä arjessa.

Mutta mun mielestä sun tahti on hyvä ja ei sen painon "pidä" tai edes tarvitse pudota nopeammin. =)

Yhteistyössä