K
kaapit täyttyy
Vieras
En oikeastaan edes osaa arvoida että milloin esim. kengät ovat siinä kunnossa että ne pitäisi heittää pois. Mulla on esim. nyt kahdet talvikengät joissa on molemmissa päällisessä yksi reikä, niin että vuori näkyy sisältä ja sisäpuolelta vuori on myös muuten ratkeillut muutamasta kohdin. Mutta silti vain ajattelen että ei kai yksi pieni reikä kengässä haittaa ja kukaan ei näe vuorta sisäpuolelta. Sitten vaikka ois enemmänkin reikiä niin en raski heittää pois jos tykkään pohjasta ja kengillä on hyvä kävellä.
Vaatteissa on taas paljon sellaisia jotka totean liian kuluneiksi tai venyneiksi pidettäväksi ihmisten ilmoilla, mutta silti ajattelen aina että niitä voi käyttää kotivaatteina, ja sitten mulla on todella paljon sellaisia ns. kotivaatteita joita en tietty käytä kuin pientä osaa.
Oonkohan ainoa? Miten helposti muut pystytte heittämään vaatteita pois?
Vaatteissa on taas paljon sellaisia jotka totean liian kuluneiksi tai venyneiksi pidettäväksi ihmisten ilmoilla, mutta silti ajattelen aina että niitä voi käyttää kotivaatteina, ja sitten mulla on todella paljon sellaisia ns. kotivaatteita joita en tietty käytä kuin pientä osaa.
Oonkohan ainoa? Miten helposti muut pystytte heittämään vaatteita pois?