V
"vieras"
Vieras
Etkö ap voisi jättää lapsiasi lasten isälle hoitoon ja lähteä itse miehesi luokse ainakin joksikin aikaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä on kolme vaihtoehtoa:
a) Joko nöppönen vedättää jostain suusta ja tämä siis on täyttä fiktiota,
b) mies valehtelee nöppöselle "kadotakseen" tämän elämästä eli ei ole koskaan tosissaan ollutkaan tai
c) sitten tämä on totta.
Täytyy sanoa, että se kuvaepisodi (vaikka sitä sitten vitsiksi väitettiinkin lopulta) vei mun luottoni nöppösen juttuihin, mutta jos tämä on totta, niin todella kurja homma. Jos siis tilanne olisi se, että miehellä olisi vielä toivoa ja että häntä siis voitaisiin hoitaa. Varmaankin äitinsä takia mies kuvittelee hoitojen olevan turhia, ajattelee siis menehtyvänsä kyseiseen syöpään joka tapauksessa. On tavallaan luovuttanut jatkuvien vastoinkäymisten ristitulessa. Mä oikeestaan toivon, että mies kaikesta huolimatta lähtisi tänne Suomeen, voisi tehdä hänelle hyvääkin. Saada järjen takaisin päähän shokin jäljiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26269683:Mieheltä poistettiin virtsarakon kasvain perjantaina ja eilen kävi lääkärissä kuulemassa sit kuulemassa asiasta lisää. En kuullut miehestä ennen aamuyötä ja silloin hän oli humalassa, kertoi miten rakastaa ja sanoi, että hänen elämänsä on ohitse. Serkkunsa soitti mulle juuri ja kertoi, että oli estänyt miestä ottamasta pillereitä ja että hää nukkuu nyt krapulaansa pois, muttei ollut serkulleenkaan kertonut enempää siitä, mitä lääkäri oli miehelle sanonut.
Mua niin sattuu miehen puolesta ja pelottaa, perjantaina oli hänen tarkotus tulla suomeen, mutta se nyt selvää, ettei siihen taida kyetä. Ei auta kuin odottaa, että herää ja saan puhuttua hänen itsensä kanssa. Sen verta paljon on terveyden kanssa ongelmia ollut, että eilen puhuttaessa sanoi, ettei yhtään lääkäriä enää halua ja että tämä taisto on nyt hänen kohdaltaan hävitty. :'(
Hei oikeesti nyt...
Perjantaina poistettu vitrsarakon kasvain ja nyt jo muka kotona täydessä pelikunnossa ryypätäkseen ym. ... ...
No joo, vaikka se oliskin jotenkin ihmeessä totta niin se että juuri isossa leikkauksessa ollut ryyppää ja sekoilee vielä itsemurhankin kanssa, niin ei toimiteta uudestaan sairaalaan vaan annetaan vaan "nukkua krapulansa pois" ... ... ...
Musta tuntuu että patologin vastauksissa ym. kestää hieman pitempään kuin vain viikonlopun yli (yleensä puhutaan viikoista) ... ... ... Löydökset ja ensiennusteet kerrotaan jo leikkaavan lääkärin toimesta leikkauksen jälkeen kun potilas toipuu sairaalassa noin isosta leikkauksesta useita päiviä..... .....
Mutta voinhan toki olla väärässäkin... .... .....
Se tulee huomenna sanomaan että vitsivitsivitsi.... kaikkea te uskottekin.
joo,eikös se ollut joku muu palstalainen joka totesi,et vitsihän tää oli ja miks te nyt ette tajunneet?
Kyllähän se kommentoi ensin että vitsivitsi... Sitten se laittoi toisen "muka oikean" kuvan kullastaan. Se oli venynyt ja vääristynyt kuva kaikella tapaa (käsitelty ja muokattu netistä otetusta kuvasta) ja sitten kun siitä sanottiin että toikin on netistä leikattu kuva niin sitten ei enää kommentoinut mitenkään asiaa.