H
huolestunut äiti
Vieras
meidän neiti 2v. oli kotona mun kanssa 1v 2kk asti ja söi tosi hyvin ei mitään ongelmia, sitten hän aloitti päiväkodin, alkoi syömään huonommin ja söi kotona myös joskus paremmin ja välillä huonommin.alkoi kaikki virukset:silmätulehdus,vauvarokko ja korvatulehduksia, oli paljon kotona appivanhempieni kanssa, pelkäsin n. 3kk sitten että hän ei saa tarpeeksi ravintoa ja kysyin lääkäriltä samalla kun hänellä oli korvatulehdus että onko neiti ihan ok, lääkäri sanoi että kyllä ne pikkuiset tietää kuinka paljon heidän pitää syödä.aloin antaa hänelle maitoa kun huomasin että hän on syönyt huonommin ettei mahalaukku pienene.10kk hän on nyt ollut päiväkodissa ja nyt menee n. 6 tuttipullollista vuorokaudessa, käytiin eilen lääkärissä niin hb oli 100 tasan ja meidän piti nyt vähentää maidon juonnin.
rautaa on nyt otettu 2pvä (1kk määrätty)ja tänään alkoi neidillä olemaan kovia ilmavaivoja.
voiko rauta tehdä löysän kakan?olen myös antanut rela tippoja!
teillä joilla on ollut samanlaisia tapauksia kotona:kuinka kauan kestää kun jättää maidon pois että taas kunnon ruokaa alkaa maistumaan ja menemään?
tuleeko se nälkä vai ehtiikö mahalaukku pienentyä ennen sitä??
onneksi alkaa kohta äippäloma ja saan jäädä neidin kanssa kotiin,ehkä se syöminenkin sitten onnistuu paremmin!!!
tuntuu kun olisin huono äiti kun en saa tyttöä syömään ja pelkään että tämä muuttuu pahemmaksi.
rautaa on nyt otettu 2pvä (1kk määrätty)ja tänään alkoi neidillä olemaan kovia ilmavaivoja.
voiko rauta tehdä löysän kakan?olen myös antanut rela tippoja!
teillä joilla on ollut samanlaisia tapauksia kotona:kuinka kauan kestää kun jättää maidon pois että taas kunnon ruokaa alkaa maistumaan ja menemään?
tuleeko se nälkä vai ehtiikö mahalaukku pienentyä ennen sitä??
onneksi alkaa kohta äippäloma ja saan jäädä neidin kanssa kotiin,ehkä se syöminenkin sitten onnistuu paremmin!!!
tuntuu kun olisin huono äiti kun en saa tyttöä syömään ja pelkään että tämä muuttuu pahemmaksi.