Tuntuu että miesystävä ei halua minua:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fadsfgdfgdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fadsfgdfgdf

Vieras
Ei ole luonteeltaan ollenkaan sellainen, etteikö seksiä haluaisi. Puhuu ns. rivoja esim. työkavereiden kanssa. Kuulteni. Mutta nyt on alkanut jotenkin välttelemään minua siinä mielessä, tai siltä tuntuu. Kerran jo asiasta kysyin, mutta ei myöntänyt ongelmaa. Pussaillaan kyllä paljon.
Mitäköhän syitä voi olla kun ei kerro? Joku toinen?

Ja nimenomaan miesystävä, seurustellaan vasta.

Monta kertaa huomannu, että mitä kovemmat puheet, sen vähemmän tekoja. Eli jos pervoja puhuu ni paikkaa sillä sitä, että ei ole miehestä minkään tekijäksi.

Ja voihan se olla, että sillä ei ota eteen tai muuten on suorituspaineita. Itsetunto-ongelmia tms. Ja on kai sekin mahdollista, että sä et vaan ole sille se oikea, vaikka sussa ei välttämättä olis mitään vikaa, ni ehkä sä et vaan sytytä sitä. Jos ei ole kemiaa ni sitä ei vaan ole sitten.

Monta kertaa huomannu, että mitä kovemmat puheet, sen vähemmän tekoja. Eli jos pervoja puhuu ni paikkaa sillä sitä, että ei ole miehestä minkään tekijäksi.

Ja voihan se olla, että sillä ei ota eteen tai muuten on suorituspaineita. Itsetunto-ongelmia tms. Ja on kai sekin mahdollista, että sä et vaan ole sille se oikea, vaikka sussa ei välttämättä olis mitään vikaa, ni ehkä sä et vaan sytytä sitä. Jos ei ole kemiaa ni sitä ei vaan ole sitten.
Näin minäkin vähän mietin, että siksi on kovat puheet kun ei oikeasti niin pysty..

Mies on kuulema masentunut, sekin voi vaikuttaa. Kemiaa on kyllä ollut, alkuun aivan tajuttomankin paljon. Edelleenkin suudellessa salamoi - eikä vain minulla.
Mutta sitten kun jotain muuta voisi tehdä..niin ei kiinnosta.

Mä ottaisin jonkinmoisen aikamääreen omaan päähän, että jos siinä ajassa ei masennus ala paranemaan ja samalla myös seksielämä, niin sitten lähtis ukko kiertoon. Ei tuo hyvälle vaikuta jos jo tapailuvaiheessa tuntuu että toinen ei halua. Sen kun pitäisi olla sitä hekumaa ja salamointia ettei malta pitää toisesta näppejä erossa.

Samaa mieltä Sannan kanssa. Itselleni oli pettymys tajuta n. vuoden avioliiton jälkeen, ettei miestä haluta. Laihdutin, mutta halut eivät muuttuneet siitä miksikään. Olin varmaan väärä nainen..

Mä ottaisin jonkinmoisen aikamääreen omaan päähän, että jos siinä ajassa ei masennus ala paranemaan ja samalla myös seksielämä, niin sitten lähtis ukko kiertoon. Ei tuo hyvälle vaikuta jos jo tapailuvaiheessa tuntuu että toinen ei halua. Sen kun pitäisi olla sitä hekumaa ja salamointia ettei malta pitää toisesta näppejä erossa.

Aika kylmää jos masennuksen pitäisi parantua tietyssä ajassa, voi viedä kuukausia että edes helpottaa.
Syökö mies masennuslääkettä, esim. minulta on venlafaksiini (hyvä muuten) vienyt halut lähes kokonaan? Silloin lääkettä voisi vaihtaa.

Yhteistyössä