Tuntuu aikas pahalle,kun..

Heh, nauratti tuo Tiinaliina vai mikälie... Näinkin kauan sai olla rauhassa ennen jonkun hyökkäystä. Ei noin vähällä haukkumisella minua eikä varmaan muitakaan saa mieltään muuttamaan tämän asian suhteen, kokeileppa vähän lisää :D

No huh huh Tiinaliinan mieltä :LOL: taitaa vain olla kateutta, jospa et itse voi jäädä kotiin vai onko sinulla kenties lastaakaan!!?? Aika julmat mielipiteet äidiksi!!!!Eiköhän jokainen saa itse päättää lapsensa hoidosta. Itse katson parhaaksi hoitaa lapseni kotona 3v asti. Tehkää hyvät ihmiset niinkuin parhaaksi näette, älkääkä välittäkö tuollaisten tiinaliinojen kommenteista. Tsemppiä

koivunkäpy harmaana
Meillä tyttö oli 2v5kk kun läksin töihin osa-aikaisesti, työ aika 4h päivä.. ei voi sanoa että palkka olisi päätä huimannut, mutta läksimpä kuitenkin :D Ihan vain oman mielenterveyteni kannalta, ja nyt olen kakkosen kanssa kotona ainakin kunnes hän on 2v8kk, koska ennen sitä ei ole varaa lähteä töihin, jäisin yli 100? miinukselle, että eläköön kotiäitiys!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2006 klo 08:55 murmelien mutsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 09:54 TiinaLiina kirjoitti:
Sanon vaan, että kotiäitiys on laiskojen homma!! Lapsen varjolla jäävät pois töistä! Tosi väärin lasta kohtaan!!! Suorastaan hyväksi käyttöä! Ja täällä sivuilla sitä sit yritetään hyväksyntää hakea! Voi teitä onnettomia!!!!
Viime vuosina on uutisissa ollut surullisen paljon tapauksia joissa lapsia on kuollut tai kadonnut hoitopaikoissa useimmin päiväkodeissa.
Eipä huvita lapsia viedä hoitoon senkään takia, koskaan ei tiedä milloin soitetaan että lapselle on käynyt jotain.
Eikä se ole aina hoitajien vika vaan päättäjien. Tärkeistä ammateista vähennetään työntekiöitä..... surullista :ashamed:

Peesin tätä!!! meillä poika täyttää elokuussa 3-vuotta, enkä ole valmis laittamaan häntä hoitoon, en varsinkaan päiväkotiin, enkä toisaalta kyllä perhepäivähoitajallekaan, mut onko mitään työtä, mitä vois tehä kotoo käsin, ni ei tarttis laittaa lasta hoitoon. En ole pystynyt luottamaan päiväkoteihin enää sen jälkeen, kun täällä Porissa kuoli se Anton poika joka karkas päiväkodista ja hukkui kokemäenjokeen. :'(

Yhteistyössä