Tuntui epäluonnolliselle onnitella tytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Hoh hoijaa...mitähän nämä provoilijat oikein saa tästä...hyvän mielen?

Jännitystä elämään? :laugh: Ehkä ne ei saa huomiota oikeassa elämässä...

Mä olen itseasiassa aika vakuuttunut, että nää provoilijat on oikeasti jotain harmaita hissukoita jotka ei ikinä saa ääntään kuuluviin, joten täytyy sitten palstoilla avautua ja huudattaa jengiä... :laugh:

Mä aina aiemmin ajattelin että haluaisin viisi tytärtä, ja siis ei poikia sekaan. Nyt on kaksi poikaa ja yksi tytär. Ja ihan hyvä se näinkin on... =). Eipä lapsen sukupuolella oo väliä, rakkaita ja ihania kaikki. Sukupuoli on todella toisarvoinen asia, jos lapsia haluaa. Ei taida ap:lla olla lapsia. Vois ajatukset olla toisenlaiset.

toi on tosi tyhmää itselläni 3 tyttöä luulin että 3olisi poika ja salaa itse toivoin tyttöä ,miehen sisko kanssa vähän et ku kolme tyttöä ja kun siskoni sai pojan ni oli vähän et tulihan sinne teidän sukuun poikakin, vaikka ite kun sai esikois pojan ni oli ollu pettynyt kun ei tullutkaan sitä tyttöä sille,kun suvussa paljon tyttöjä tais vaan olla kade sekin kun meillä kolmaskin tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja heihei:
ja tärkein, milläs sen sais säädettyä haluamalleen tasolle?
:D

Ruokavaliolla. Googlaa.

Niin ja ajotus tietty auttaa. Seksiä ovulaation aikaan ----> nopeammat poikasiittiöt hyötyvät.

Seksiä muutama päivä ennen ovulaatiota -----> pidempään elävät tyttösiittiöt hyötyvät.

Tästä vedänkin johtopäätöksen, että Suuret Rakastajat tyttöineen ovat laiskempia kuin joka päivä naivat poikien isät. ;)

Mä olen itseasiassa aika vakuuttunut, että nää provoilijat on oikeasti jotain harmaita hissukoita jotka ei ikinä saa ääntään kuuluviin, joten täytyy sitten palstoilla avautua ja huudattaa jengiä... :laugh:

tai sitten ne on monen pojan äitejä jotka on ihan hermoromahduksen partaalla tottelemattomien kauhukakaroiden kanssa (eivät osaa pitää kuria ja kasvattaa) ja yrittävät lohduttautua sillä että heillä sentäs on poikia, vaikka joka ilta itketäänkin sen tyttövauvan perään jota ei koskaan saatu. mun tutulla on viisi poikaa ja muistan mainiosti miten jo ekan pojan jälkeen sanottiin että nyt tehdään se tyttö, rakenneultran jälkeen oltiin pettyneitä kun taas tulee poika, ja kahta viimeistä raskautta yrittäessä tekivät kaikki kikkakolmoset että olisi tyttö mutta poikia heille vaan tuli. nyt hän sitten haukkuu tyttöjä vaikka on oikeasti itkenytkin kun tytönkaipuu on kova ja poikia tulee vaan. vaaleanpunaisia vaatteitakin he osti valmiiksi jo monta vuotta sitten.

Totuus on se että salaa mielessä muutkin ajattelee noin vaikka naaman eessä ja palstoilla hymistellään. Jos on kaikki samaa sukupuolta niin kyllä se säälittää vaikka kuinka yrittäis ajatella järkevästi.

Ei mua ainakaan säälitä, en ole niin lapsellinen ja ajatuksiltani rajoittunut. Osaan olla onnellinen toisten puolesta, on lapsi sitten kumpaa sukupuolta tahansa.

Mä ainakin haluaisin mielummin pelkkiä tyttöjä, mutta kun nyt edes saisi toisen lapsen, tytön tai pojan.

Minä nyt en halua edes lasta, mutta jos minulta kysyttäis kumman lapsen haluisin tytön vaiko pojan niin sanoisin, että tytön, poikaa en tahtois missään nimessä! Kauheeta tietysti kirjoittaa tällaista, mutta kai suonette sen minulle kun en enää lisäännykään edes. Jotenkin ällöttävää tuo poikien haikailu, niin antiikkista. Juu ja minulla varmaan vaikuttaa asiaan se, että mieheni suvussa on harvinaisen paljon miehiä, koska tyttölapset on kuolleet jostain syystä aina (jokin geenivirhe kai..) ja sellainen homogeeninen suku on varsin rasittava. Ja kun siihen sitten kaikki naiset tulee omine taustoineen jostain muualta niin voi kauhistus. Inhoan siis ajatusta miehistä suvun jatkajina. Yksilöllisyys ennen kaikkea! Onneksi itse olen tuottanut tähän maailmaan tytön, siitä voin olla ylpeä, vaikken äitiydestä pidäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Miten se naista vaihtamalla saisi heti pojan? Olenko mä missannut jotain bilsan tunnilla vai onko mulle valehdeltu, että miehen siittiö määrää sukupuolen? :o

Kyllä, olet oikeassa. Sukupuoli määräytyy miehen kautta. Tosin on esitetty tutkimuksissa teorioita siitä houkutteleeko tiettyjen naisten munasolut mieluummin tyttö- vaiko poikasiittiöitä luokseen kun kuulemma loppujen lopuksi se munasolu valkkaa sen siittiön. No joo arkielämässä ihan yhtäläinen lottoarvonta se jokainen hedelmöitys on, koska itse ei siihen sukupuoleen voi vaikuttaa.