V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heihei:ja tärkein, milläs sen sais säädettyä haluamalleen tasolle?
![]()
Ruokavaliolla. Googlaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heihei:ja tärkein, milläs sen sais säädettyä haluamalleen tasolle?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Hoh hoijaa...mitähän nämä provoilijat oikein saa tästä...hyvän mielen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja heihei:ja tärkein, milläs sen sais säädettyä haluamalleen tasolle?
![]()
Ruokavaliolla. Googlaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen itseasiassa aika vakuuttunut, että nää provoilijat on oikeasti jotain harmaita hissukoita jotka ei ikinä saa ääntään kuuluviin, joten täytyy sitten palstoilla avautua ja huudattaa jengiä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se sanotaan, "tuntui luonnottomalle.."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se sanotaan, "tuntui luonnottomalle.."
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totuus on se että salaa mielessä muutkin ajattelee noin vaikka naaman eessä ja palstoilla hymistellään. Jos on kaikki samaa sukupuolta niin kyllä se säälittää vaikka kuinka yrittäis ajatella järkevästi.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Miten mä olen aina luullut että uusi elämä on ihmeellinen ja ihana asia, sukupuolesta riippumatta?
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miten se naista vaihtamalla saisi heti pojan? Olenko mä missannut jotain bilsan tunnilla vai onko mulle valehdeltu, että miehen siittiö määrää sukupuolen?![]()