olin töissä kaks tuntia ulkona lasten kanssa,hypin,pompin,pelasin palloa ja juoksin ja olin AIVAN JÄÄSSÄ
päällä oli pitkät kalsarit,verkkarit,kevyttoppahousut,pitkähihanen,villapaita, toppatakki,villasukat,kengät,kaulaliina,villapipo ja vuorelliset mokkahanskat :xmas:
oon nyt ollu tunnin kotona ja alkaa tunto palaileen :xmas:
ei oo talvi mua varten |O
päällä oli pitkät kalsarit,verkkarit,kevyttoppahousut,pitkähihanen,villapaita, toppatakki,villasukat,kengät,kaulaliina,villapipo ja vuorelliset mokkahanskat :xmas:
oon nyt ollu tunnin kotona ja alkaa tunto palaileen :xmas:
ei oo talvi mua varten |O