Tuntemus että on raskaana..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutta entä jos kuitenkin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mutta entä jos kuitenkin..

Vieras
Heipä hei kaikki!

Oon kyllä ihan hullu kun ajattelen tälläistä ja järkevinä hetkinä tiedän että menee ihan haaveilun piikkiin... mutta jotenkin mulla on ihan varma tunne että olen raskaana. Ovulaatio oli mulla perjantaina jolloin harrastettiin seksiä, samoin lauantaina. Eihän minkään järjen mukaan näin pian voi mitään tuntemuksia edes tulla, mutta näköjän mieli on niin vahva että voi huijata jopa itseään.. vaikka järkeväksi olen aina itseäni luullut.. Kaivan netistä epätoivoisesti juttuja jotka vahvistaisi toiveitani..Hullua!

Noita varmoja tunteita on varmaan jokaisella, joka haaveilee ja toivoo olevansa raskaana... Myös itsellä oli joka kierrossa ennen kuin oikeasti tulin raskaaksi. Mikäänhän ei estä haaveilua, mutta ehkä olisi helpompaa olla jos ei koko ajan miettisi asiaa? Ovulaation ja menkkojen välistä aikaa ei turhaan kutsuta piinaviikoiksi... :D

Kiinnittyminen tapahtuu n. 6 vrk ovulaation jälkeen. Sen jälkeen kai vasta on teknisesti raskaana. Naisen mieli ja hormoonit kyllä voivat saada tuntemuksia aikaa milloin vain :)

..kun menkat ovat myöhässä ja turvonnut olo eikä menkkavihjeitä tunnu missäänpäin kehoa, niin mielikuvitus saa vallan...
itselläni ainakin.. vaikka ehkäisyä käytämmekin niin silti toivonkipinä herää...

huh, kamalaa.... :)

Tässä raskaudessa tiesin tasan viikko oviksen jälkeen ja viikko ennen testin tekemistä, että olen ihan täpöllä raskaana. Aikaisemmin olen saanut pari keskenmenoa ja niillä kerroilla ei samanlaista oloa ole ollut. Nyt raskaus puolivälissä ja hyvin menee! Kärvistele nyt vielä hetki ja sitten testin tekoon! Tsemppiä!

itse tunsin n .2vko oviksesta että odotin sellanen tunne oli masussa et joku työntäis kynää masusta molemmilta puolin alamasua...ultrassa selvisi että kun olin viikolla 10+1 olikin todellinen koko vasta 9+1 terveenä tyttö syntyi sitten pari vkoa etuajassa juhannusaattona 06 :) zemppiä vaan ja toivotaan et plussatuulet puhaltavat sinnepäi ja muillekkin yrittäjille zemppiä!!!!! en ollut aikaisemmissa kierroissa tuntenut mitään vastaavaa olin lopettanut pillerit reilu 3kk aikisemmin.

itse tunsin n .2vko oviksesta että odotin sellanen tunne oli masussa et joku työntäis kynää masusta molemmilta puolin alamasua...ultrassa selvisi että kun olin viikolla 10+1 olikin todellinen koko vasta 9+1 terveenä tyttö syntyi sitten pari vkoa etuajassa juhannusaattona 06 :) zemppiä vaan ja toivotaan et plussatuulet puhaltavat sinnepäi ja muillekkin yrittäjille zemppiä!!!!! en ollut aikaisemmissa kierroissa tuntenut mitään vastaavaa olin lopettanut pillerit reilu 3kk aikisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ki-su:
Kerropa onnistiko? Odotatko onnellisena vauvaa :)?

Valitettavasti en. :( eli ne varmat tuntemukset oli vaan sitä toiveajattelua. Jännä kyllä miten mieli voi huijata niin että tulee vaikka mitä tuntemuksia! Nyt on taas oviksen jälkeinen viikko joten toiveita elätellään, mutta koitan suhtautua rennommin ja ajatella vähemmän asiaa. Tosin helpommin sanottu kun tehty. :)

Yhteistyössä