Voikohan olla niin huono tuuri että olisin raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikaieikaieikai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lyhyimmässäkin kierrossasi (25 päivää) jos ovulaatio tapahtuu 11 päivä (eli 4 päivää myöhemmin mitä edes oot ollut yhdynnässä) on jo kuitenkin tuo 4 päivää siinä välissä. Että jos sulla kierto nyt tuo 25 päivää niin saatat olla, mutta jos sulla yleensä on tosi harvinaista noin lyhyt kierto niin aika epätodennäköistä. Tissit voi olla kipeet ihan muista syistä.

Testi oli nega! Huh! Toivotaan nyt et menkat alkaa, jos ei ni pitää uusia testi.
Toivottavasti sullakin ap kaikki menee parhain päin! Ja ois kiva kuulla sitten miten kävi :)

Testi oli nega! Huh! Toivotaan nyt et menkat alkaa, jos ei ni pitää uusia testi.
Toivottavasti sullakin ap kaikki menee parhain päin! Ja ois kiva kuulla sitten miten kävi :)

Noniin, no hyvä juttu että testisi oli nega (jos/kun kerta ei ollut toivottu) ! :) Ehkä sunkin kannattaa tehdä viellä aamupissasta esim uus testi, jos menkkoja ei kuulu..!Ja joo kerron kyllä, ehkä tuossa viikonlopun aikana voisin jo testata.. Toivottavasti mulla on samoja uutisia kun sullakin !! :) Oon itseasiassa menossa apteekkiin jo tänään (hakemaan särkylääkettä kun pää kokoajan kipee) nii voisin siitä sitten samalla napata jonkun testin mukaani ! =)

Noniin, no hyvä juttu että testisi oli nega (jos/kun kerta ei ollut toivottu) ! :) Ehkä sunkin kannattaa tehdä viellä aamupissasta esim uus testi, jos menkkoja ei kuulu..!Ja joo kerron kyllä, ehkä tuossa viikonlopun aikana voisin jo testata.. Toivottavasti mulla on samoja uutisia kun sullakin !! :) Oon itseasiassa menossa apteekkiin jo tänään (hakemaan särkylääkettä kun pää kokoajan kipee) nii voisin siitä sitten samalla napata jonkun testin mukaani ! =)

Testaa nyt hyvä ihminen vasta kun menkat on myöhässä. Tosin jos sun kk-kierto on sekaisin, niin voit varmaan testata aiemminkin mut kannattaa varmaan testailla myös kun menkkojen pitäisi alkaa.. Siittiöthän voi elää sen viikonkin vaikka olisitkin ovuloinut kaikista "oireista" huolimatta myöhemmin.

Joo no olisihan se pitänyt hakea se katumuspilleri tietty!!! AUTS!
Mut jotenki aattelin et heii nyt on vasta kp 7, et ei se nyt niiiiin vakava juttu ollutkaan. Mut todella ihmettelin että alkoikin ovis oireet aikas äkkiä... huooh... Täytyy nyt toivoa että selviän kuitenkin säikähdyksellä....

Tosi outoa muutes, tää toinen tissi on ihan himputin kipee mut toinen vaan ihan pikkusen. Voiskohan olla jostai muusta nyt kyse..... hmm.... Ihme että vaan TOINEN todella kipee :D

Hitto soikoon ku kävin apteekissa, mut en sit saanu aikaseks ostettuu testiä. ... huoh... särkylääkettä lähti kyllä mukaan.... olis pitäny ostaa, mut aattelin taas sillon et skitsoilen vaan et ostan sit jos tulee OIKEESTI tarve ( menkat jää pois tms).. Enpä mä sinänsä sitä tänää olis viel voinu tehäkkää..

Yhteistyössä