J
juupajuu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Miten huumorilla höystelystä "avautumisesta" on tullut tälläinen valistusketju?
Kyllähän kaikki tietävät, että on kehitysvaihe. Eihän sitä ole kukaan missään kiistänytkään. Ihme pipon kiristämistä joillain kun pitää olla heti pätemässä, jos asioista vain rupatellaan kevyesti.
Mun mielestä on hauska lukea muidenkin uhmaikäisten tempauksista ja suhtautua niihin huumorilla. Ei tämän pitäisi olla niin vakavaa![]()
Sori mulla varmaan on erilainen huumori, koska näen niin paljon aikuisia, jotka ovat täysin hukassa lastensa kasvatuksen kanssa. Ja tuosta aloituksesta paistoi niin läpi tuo aikuisen ongelma kohdata uhmaikäinen ja laittaa kaikki sen syyksi että lapsi on vaikea...! No mun huumorintajuttomuutta!
Mä taas en näe tossa sun kirjoituksessa muuta kuin paistavan läpi tän: epävarma ja huonoitseluottamuksinen kotiäiti, jonka pitää itseään pönkittääkseen hokea "minä olen paras kasvattaja ja muut ei osaa mitään"... Ja sit on kotonaan pätiessään niin pinna kireellä ettei edes huomaa huumoria kun sitä viljellään.