A
Apua
Vieras
Olen sairastanut ahdistuneisuushäiriötä kohta pari vuotta.
Seassa on masennusta ja pakko-oireista häiriötä.
Välillä siis ahdistaa, sitten masentaa, ja sitten vaivaa pakko-oireet.
nyt alkaa pikku hiljaa olla lääkitys löytymässä, mutta...
Olen kokenut kamalia tuntemuksia, tai paremminkin tunteettomuutta.
Oma rakas, maailman tärkein ihminen ei ole viime aikoina herättänyt minussa niitä voimakkaita rakkauden, hellyyden, välittämisen, lämmön tunteita, tiedättehän niitä, joissa tuntuu että sydän pakahtuu ja tulee rinnasta ulos.
Nyt on ollut päällimmäisenä tunteettomuus ja sitten hermostuminen, eli pienikin ärsyke saa minut tuntemaan hermostumista lapseen. Kohta 3 vuotta siis on ikää.
Äsken nukutin häntä ja lapsi oli kiltti kuin mikä, halasi, pussaili, halusi kainaloon, mutta minä en tuntenu t mitään!
En sitä tunnetta joka tuntuu että sydän tulee ulos kurkusta, kun tuntee niin voimakasta rakkautta sitä pientä ihmistä kohtaan.
Sitten tuli kamalia ajatuksia että
Minne hävisi tunteeni? Miten saan ne takaisin?
koska näin en halua elää!!!!!
Seassa on masennusta ja pakko-oireista häiriötä.
Välillä siis ahdistaa, sitten masentaa, ja sitten vaivaa pakko-oireet.
nyt alkaa pikku hiljaa olla lääkitys löytymässä, mutta...
Olen kokenut kamalia tuntemuksia, tai paremminkin tunteettomuutta.
Oma rakas, maailman tärkein ihminen ei ole viime aikoina herättänyt minussa niitä voimakkaita rakkauden, hellyyden, välittämisen, lämmön tunteita, tiedättehän niitä, joissa tuntuu että sydän pakahtuu ja tulee rinnasta ulos.
Nyt on ollut päällimmäisenä tunteettomuus ja sitten hermostuminen, eli pienikin ärsyke saa minut tuntemaan hermostumista lapseen. Kohta 3 vuotta siis on ikää.
Äsken nukutin häntä ja lapsi oli kiltti kuin mikä, halasi, pussaili, halusi kainaloon, mutta minä en tuntenu t mitään!
En sitä tunnetta joka tuntuu että sydän tulee ulos kurkusta, kun tuntee niin voimakasta rakkautta sitä pientä ihmistä kohtaan.
Sitten tuli kamalia ajatuksia että
Minne hävisi tunteeni? Miten saan ne takaisin?
koska näin en halua elää!!!!!