tunteeko kukaan ketään joka olisi ollut töissä Laitilan Wirvoitusjuomatehtaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pålly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eräs sukulaiseni oli siellä joskus töissä ja kyllä hän ainakin ihan tykkäsi paikasta. En kyllä muista, millaisia vuoroja teki. Itse olen Laitilan lähistöltä alunperin kotoisin ja voin vastailla jos sulla on kysyttävää kaupungista muutoin, ellet sitten itse ole laitilalainen. Eipä musta nyt paljon ollut apua mutta kysele jos tulee jos jotain mieleen :)

[QUOTE="vierailija";24359010]Eräs sukulaiseni oli siellä joskus töissä ja kyllä hän ainakin ihan tykkäsi paikasta. En kyllä muista, millaisia vuoroja teki. Itse olen Laitilan lähistöltä alunperin kotoisin ja voin vastailla jos sulla on kysyttävää kaupungista muutoin, ellet sitten itse ole laitilalainen. Eipä musta nyt paljon ollut apua mutta kysele jos tulee jos jotain mieleen :)[/QUOTE]

Heippa! mietin tässä vaan et millasta siellä olis olla naisena töissä vaikka kai siellä nyt pystyy kaikki tekee kaikkea mut ite nyt haluisin tehdä jotain kevyttä(jos nyt missään mitään kevyttä työtä on ollenkaan). ja olisko siellä mahis olla pelkkää päivävuoroa vai pitääkö olla valmis tekee esim.2vuorotyötä? kolmivuoroo en tekis...

Ite en ole lLaitilalainen mut olen kyllä miettiny josko sinne muuttais vaikka en nytkään kaukana asu...riippuu nyt ihan mistä sitä työtä irtois.
Osaatko muuten suositella aluetta mis olis rauhallista asua? lähellä keskustaa mieluiten..

Yhteistyössä