Tunteeko koirat sisaruksensa?

En usko että tuntevat, vaikka olisihan se kiva ajatella niin. :) Mekin kuitenkin nähdään oman koiran sisaruksia, emää ja pentuja aika usein mut veikkaan että tunteminen on enemmän sitä että "hei ton mä olen nähnyt ennenkin."
 
En usko että tuntevat, vaikka olisihan se kiva ajatella niin. :) Mekin kuitenkin nähdään oman koiran sisaruksia, emää ja pentuja aika usein mut veikkaan että tunteminen on enemmän sitä että "hei ton mä olen nähnyt ennenkin."
No eikös se sitä ole, tunteminen, että on nähnyt jonkun ennenkin :D
Tuntemisella en siis tarkoita, että älyäisivät että hei, toi on mun sisko, vaan että jotenkin tietävät että ovat samasta laumasta.
 
Viimeksi muokattu:
Meidän koira ainakin juoksi kauhuissaan portaiden alle kun näki veljensä ensimmäistä kertaa kasvattajalta lähdön jälkeen. Välissä pari viikkoa etteivät olleet tavanneet. En usko siis että tunnisti. Tai voihan se tietty olla, että pakeni JUURI SIKSI, että kyseessä oli velipoika(luonteeltaan aikamoinen koheltaja ja katujyrä) :D
 
  • Tykkää
Reactions: Katherine Wheel
Kissimissi
En tiiä koirista. Mut mun kissa ei voi sietää ollenkaan toisia kissoja. Paitsi tuli isänsä kanssa tosi hyvin toimeen. Että miten voi olla, että yksi ainoa kissa oli sellanen, jonka kanssa se tuli toimeen? Johtuko se sukulaisuudesta, vai mistä? Ei ainakaan siitä, että se oli uroskissa, koska on toi nähnyt toisenkii uroskissan ja sähisi vaan. Äitikissansa kanssa viimeisinä aikoina vaan sähisi toisilleen..

Mutta nyt ei oo sitä mun kissatytön isukkia enää. Lähti Kissojen taivaaseen vuosi sitten. Tämän kuun lopussa siitä kamalasta päivästä tulee kuluneeksi vuosi. <3
 

Yhteistyössä