A
Ap
Vieras
Kiinnostaisi tietää että voiko todellakin alkion kiinnittymistä tuntea.. Ja jos olet tuntenut niin muistatko mikä kp? Miltä se tuntui?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja malla:Kiinnitin mopin kyllä varteen mutta se irtoili aina kesken pesun. :/ pitäis kai ostaa kalliimpi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja malla:Kiinnitin mopin kyllä varteen mutta se irtoili aina kesken pesun. :/ pitäis kai ostaa kalliimpi.
Jaahas, taas näköjään aikuisia ihmisiä keskustelemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla raskaus alkanu ivf hoidolla ja oiskohan ollu 3päivää alkion siirron jälkeen kun melkein koko päivän nipisteli ja vihloi alavatsaa, eli tunsin kun alkio kiinnittyi kohtuun. Oiskohan ollu kp 22-23
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla raskaus alkanu ivf hoidolla ja oiskohan ollu 3päivää alkion siirron jälkeen kun melkein koko päivän nipisteli ja vihloi alavatsaa, eli tunsin kun alkio kiinnittyi kohtuun. Oiskohan ollu kp 22-23
No en usko, että joku yksi solu(!) voi aiheuttaa mitään vihlomisia...