tunsitko kiinnittymisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tuntenut. Mutta luullakseni bongasin kiinnittymisvuotoa, siis vaaleanpunaista valkkaria jota tuli isomman hädän yhteydessä. Maha oli tosi kovalla silloin alkuaikoina. En kp:tä muista...

Mulla raskaus alkanu ivf hoidolla ja oiskohan ollu 3päivää alkion siirron jälkeen kun melkein koko päivän nipisteli ja vihloi alavatsaa, eli tunsin kun alkio kiinnittyi kohtuun. Oiskohan ollu kp 22-23

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla raskaus alkanu ivf hoidolla ja oiskohan ollu 3päivää alkion siirron jälkeen kun melkein koko päivän nipisteli ja vihloi alavatsaa, eli tunsin kun alkio kiinnittyi kohtuun. Oiskohan ollu kp 22-23

No en usko, että joku yksi solu(!) voi aiheuttaa mitään vihlomisia...

mä vai, että oikeen tunsit kiinnittymisen. Hih, salli minun hymyillä :)
Ei sitä tosiaankaan voi tuntea ei sitten millään. jokainen voi kuvitella tuntevansa ,mutta ei oikesti tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :

No en usko, että joku yksi solu(!) voi aiheuttaa mitään vihlomisia...

Kohdun limakalvo toki voi muuttua, ja tämä aiheuttaa nipistelyjä, mutta eikös sun kuukautiskiertosi muuten ikinä nipistele.. missään vaiheessa? voihan nuo olla vaikka jännityksestä nuo nipistelyt. ;)

Kyllä takuulla voi tuntea, ei varmasti aina, mutta ainakin minulla kahdessa raskaudessa tunsin kiinnittymisen. Tuntui kuin joku tosissaan porautuisi tuonne keskelle kohtua. Vaikka aina muulloinkin voi tuntua kaikkea pikku nipistelyjä niin tämä oli paljon voimakkaampaa ja kesti hetken.

No, oikein kovasti kun jotain haluaa ja toivoo ja kuuntelee itseään, niin kyllähän sitä voi tuntea kaikenlaista...tuntevan monet "raskausoireitakin" jo ennen menkkojen poisjääntiä (ja sit ne menkat alkaakin ihan ajallaan)
Joo, viis raskautta ja neljä lasta on itselläni, en oo tuntenu kiinnittymistä, en varhaisia liikkeitä alle 12viikolla, en raskausoireita ennen kuukautisten myöhästymistä, en ees ennakoivia oireita ennen synnytyksen käynnistymistä! Enkä tuossa yhdessä raskaudessa tuntenut mitään poikkeavaa tuntemusta vaikka sikiö oli kuollut :(
Ehkä sit en oo niin sensitiivinen.....

Yhteistyössä