Tunnustusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole koskaan kerännyt ainuttakaan koiramme paskaa pussiin (ja vienyt roskiin.) En vaan kehtaa kulkea paska pussissa ja odottaa, millon tulee roskis vastaan.

Lapsille opetan perinteisesti, että ensin ruoka, sitten makea, vaikka itse haukkailen suklaapatukkaa ruokalikun lomassa.

minun on pitänyt vähentää netissä roikkumista ja syödä terveellisemmin.. mutta tässä sitä nyt istutaan.,kaiken lisäksi vielä posket
pullottaen kuin hamsterilla & vesi silmistä tiristen koska käytin tilaisuutta hyväksi ja esikoisen mentyä vessaan tungin suuhuni kokonaisen snickersin... " ei äithi syö mithään, mithen niin "..

Ai kauhee :laugh: :D

hmm, alkopa tekeen snickersiä mieli

Poistin just facebookista varmaan sata "turhaa" kaveria ( siis niitä miehen serkkuja tmv jotka oon tavannut kerran ja sitten ne on lisännyt kaveriksi eikä olla sen jälkeen nähty vuosiin) ja jätin jäljelle ain ne, jotka oikeasti tunnen ja joiden kanssa olen ollut tekemisissä sanotaan nyt viimeisen vuoden aikana. Ja se tunnustus-osuus on se, että jätin kaveriksi myös yhden huippusuositun miehen, jota en edes oikeastaan tunne, mutta joka joskus lisäsi mut kaveriksi ja silloin tällöin kommentoi ja tykkäilee mulle. Noloa, koska tää tyyppi olis oikeasti kuulunut ehdottomasti poistettavien listalle, mutta kun sillä on hyviä juttuja ja elämä jota haluan tirkistellä. (Tosta sai nyt sen käsityksen, että oon ihastunut siihen, mutta ei, koska olen melkein varma että se on homo.)

Yhteistyössä