Tunnustusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viime viikolla olimme uuden miesystäväni luona. Lähetimme lapsemme (4v&6v) ulos leikkimään keskenään ja menimme itse pikapanolle makuuhuoneeseen... :ashamed:

Syön talviaikaan tummaa suklaata aamupalaksi. Joka arkiaamu. Nam.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="pööpö";27509362]Viime viikolla olimme uuden miesystäväni luona. Lähetimme lapsemme (4v&6v) ulos leikkimään keskenään ja menimme itse pikapanolle makuuhuoneeseen... :ashamed:

Syön talviaikaan tummaa suklaata aamupalaksi. Joka arkiaamu. Nam.[/QUOTE]

Nuo kuulostavat molemmat pelkästään positiivisille asioille.
:)

Narrasi väsymystään?
Jos jää kiinni, niin sitten jää. Harva moista kai niin vakavasti ottaa, että antaisi asiakssuhteeseen sa vaikuttaa.

Sellainen ihminen, kuka välittää toisen valkolakista niin paljon, että siitä tulisi saarna, jos sellaista ei ole tulossa, voisi myös suuttua siitä, että asiasta on valehdeltu hänelle ja katkaista asiakassuhteenkin sen vuoksi. Siksi ihmettelen, että mitä hyötyä tästä valehtelusta oli?

[QUOTE="mama";27509390]Sellainen ihminen, kuka välittää toisen valkolakista niin paljon, että siitä tulisi saarna, jos sellaista ei ole tulossa, voisi myös suuttua siitä, että asiasta on valehdeltu hänelle ja katkaista asiakassuhteenkin sen vuoksi. Siksi ihmettelen, että mitä hyötyä tästä valehtelusta oli?[/QUOTE]

Tuskin siitä hyötyä olikaan saati niin että olisi ylpeydenaihe.
Ei kai se silloin olisi mukana "noloissa tunnustuksissa".

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="mama";27509390]Sellainen ihminen, kuka välittää toisen valkolakista niin paljon, että siitä tulisi saarna, jos sellaista ei ole tulossa, voisi myös suuttua siitä, että asiasta on valehdeltu hänelle ja katkaista asiakassuhteenkin sen vuoksi. Siksi ihmettelen, että mitä hyötyä tästä valehtelusta oli?[/QUOTE]

Eipä tarvi viidettä vuotta vastailla samoihin kysymyksiin omasta aikuisopiskelustani ihmiselle, jolle se ei millään tavalla kuulu. Erehdyin aikoinani lörpöttelemään, että olen aikuislukiossa. Meillä ei ole mitään henkilökohtaista asiakassuhdetta, joten ihan sama jos tarkistaa mun nimen ylioppilaslistalta. Eipä muuten tiedä sukunimeä..

• Tykkää
Koiraa pihalla käyttäessäni en meinaakkaan kerätä niitä paskoja sieltä ojanpohjasta. Muutenkin tuntuu ihan järjettömältä keräillä niitä pikkupusseihin, nehän maatuu sinne kuitenkin? Eikä kukaan kävele ojan pohjalla, josta voisi saada kyseistä ainetta kengänpohjiinsa.

Sitten kun minua mulkoillaan hyvin pahalla silmällä, mulkoilen takaisin vielä pahemmalla ilmeellä. Kerran jopa sanoin ohi kävellessäni pikkukoiran omistajalle että voisit opettaa koirasi paskomaan muualle kuin keskelle kävelytietä. En kai olisi saanut loukata pikku Fifin omistajaa niin töykeällä kommentilla.

Oon törsänny itteeni parissa viikossa enemmän rahaa ku varmaan moneen vuoteen yhteensä (oon aina ollu aika pihi käyttämään itteeni rahaa). Mies ei tiedäkään kuinka paljon oon maksanu uusista takeistani (ostin 2, teknisen toppatakin ja villakangastakin), saappaistani ja isosta kasasta uusia vaatteita. Laitatin myös ripsienpidennykset =)

Mut toisaalta, mies on kyl noteerannu mun ulkonäön "piristymisen" ja vilkuilee mua vähän eri tavalla, yks päivä kauppareissulla totes et oon kaunis joten ei tainnu hukkaan ne rahat kuitenkaan mennä :D

En osaa linkittää, mutta viittaan eilen aloittamaani ketjuun "Seksiä ex-miehen kaverin kanssa ". Sekä hiukan noloa että tuhmaa. Punastelen, kun vaan ajattelenkin asiaa!

No mun pitäisi nyt olla kovaa vauhtia siivoomassa kämppää jotta kun mies tulee töistä ja minä lähden töihin, hänen imurointinsa helpottuu :whistle: ja ylläri, tässä sitä ollaan puolikuolleena kotiutuneena kerhosta.

Mutta tunnustuksena voin myöntää, että ensimmäistä kertaa ikinä leikittelin ajatuksella, mitä tapahtuisi jos puhkoisin miehen kumit. Onnekseni järki voittaa aina tunteet ja tiedän, etten niin koskaan tekisi. Mutta ajatuksen tasolla :ashamed:

Mun pitää tunnustaa kaksi asiaa.

Olen aika lapsenmielinen. Ostin Muumi-hammastahnaa, jossa on Haisulin kuva.

Olen palsta-addikti. Toisinaan jumiutuneena vessaan mennessäni mietin miksi mulla on Fortunaten kuva hammastahnatuubissani.

berner_hammastahna_muumi_sininen_650x650_200312.jpg

:ashamed:

Laitoin lapsen katsomaan Pikku kakkosta, jotta saan hetken istua rauhassa koneella. :) Ihan justiinsa rupean tiskaamaan (koko päivän olen tuon homman skipannut) ja sen jälkeen teen lapsen kanssa mitä huvittaa, viis siitä, että imuroidakkin pitäisi. Hemmetin pimeys ja syksy, ei jaksais mitään tehdä.

minun on pitänyt vähentää netissä roikkumista ja syödä terveellisemmin.. mutta tässä sitä nyt istutaan. kaiken lisäksi vielä posket
pullottaen kuin hamsterilla & vesi silmistä tiristen koska käytin tilaisuutta hyväksi ja esikoisen mentyä vessaan tungin suuhuni kokonaisen snickersin... :snotty:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Yhteistyössä